۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
نظرسنجی پروژه دیفای «آوه» برای راه اندازی دلار دیجیتال اختصاصی به نام GHI
با صدور بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

نظرسنجی پروژه دیفای «آوه» برای راه اندازی دلار دیجیتال اختصاصی به نام GHI

پروژه دیفای محبوب و پر طرفدار «آوه» با انتشار بیانیه ای از سهامداران خود خواست تا در خصوص راه اندازی استیبل کوین دلار دیجیتال این پروژه به نام GHO اعلام نظر نمایند.

به گزارش بازار، پروژه دیفای محبوب و پر طرفدار «آوه» با انتشار بیانیه ای از سهامداران خود خواست تا در خصوص راه اندازی استیبل کوین دلار دیجیتال این پروژه به نام GHO نظر خود را اعلام نموده و در صورت تصویب این پروپوزال نسبت به سرمایه گذاری در آن اقدام نمایند.

آوه همچنین به سهامداران خود قول داده که در صورت تصویب این طرح و مشارکت سهامداران در آن، نسبت به پرداخت سود مشارکت به آنها اقدام نماید.

این در حالیست که فروپاشی دلار الگوریتمی شبکه ترا به نام UST ضربه بزرگی به استیبل کوین های بازار کریپتو به ویژه از نوع الگوریتمی آنها وارد آورده و علیرغم تلاش شرکت های دیگری چون ترون برای راه اندازی پروژه های مشابه، استقبال چندانی از آنها نشده است.

اما آوه می گوید در صورت استقبال سرمایه گذاران، سود قطعی مشارکت آنها به صورت دلار دیجیتال GHO به آنها پرداخت شده و همچنین در طوب زمان، آوه با سود حاصل از مبادلات این استیبل کوین، نسبت به توکن سوزی و کاهش تعداد توکن های در گردش بازار در راستای افزایش پشتوانه و ارزش دلار مد نظر خود اقدام خواهد نمود.

قرار است نتایج نظرسنجی از جامعه کاربران آوه تا روز ۱۱ جولای مشخص شده تا در صورت کسب حد نساب آراء، این پروژه بزرگ دیفای قدم های بعدی را در راستای انتشار دلار دیجیتال اختصاصی خود بردارد.

کد خبر: ۱۶۱٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha