۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۴۵۰۰ تن نهاده دامی در استان سمنان توزیع شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

۴۵۰۰ تن نهاده دامی در استان سمنان توزیع شد

سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به اینکه عدم تأمین ارز مشکلاتی را برای تأمین نهاده دامی ایجاد کرد، گفت: در ۱۵ روز گذشته چهار هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه مشکلات ارزی چالش‌های جدی را در حوزه تأمین نهاده‌های دامی در سراسر کشور ایجاد کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که طی ۱۵ روز گذشته چهار هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع شد.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۷۰۰ تن از این نهاده‌ها ذرت بود، افزود: یک هزار و ۸۰۰ تن سویا نیز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام که وظیفه آن تأمین بخشی از نهاده‌ موردنیاز بهره‌برداران است در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه مشکلات تأمین ارز از یک ماه گذشته تولیدکنندگان را درگیر کرده است، تصریح کرد: این امر سبب شد تا مقداری از نهاده‌های دامی در بندرها کشور باقی بماند.

میرعماد با اشاره به پیگیری‌های مسئولان دراین‌باره خاطرنشان کرد: حمل نهاده‌های دامی از بندرها کشور آغازشده است و به‌زودی مشکل تأمین نهاده‌های دامی در استان سمنان نیز رفع خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر با تأمین ارز موردنیاز ۴۰ هزار تن نهاده دامی از مبادی ورودی کشور حمل شده است، یادآور شد: به‌زودی این نهاده‌ها به سمت استان‌های مختلف بارگیری و توزیع می‌شود که نقش مؤثری در رفع مشکل بهره‌برداران ایفا می‌کند.

کد خبر: ۱۶٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha