۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۱۸۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران ایلام پرداخت شد
مدیرکل غله ایلام:

۱۸۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران ایلام پرداخت شد

ایلام-نادری، مدیرکل غله ایلام گفت: تاکنون یک هزار و ۸۵۸ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده است.

هوشنگ نادری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از آغاز فصل برداشت تاکنون ۱۷۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان ایلام خریداری شده است.

وی گفت: کل مطالبات گندم کاران استان ایلام بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بوده که از تاکنون یک هزار و ۸۵۸ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

نادری با اشاره به اینکه حدود ۹۳ درصد مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده است، افزود: مانده مطالبات گندم کاران استان ایلام ۱۴۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل غله ایلام اضافه کرد: پیگیری های لازم برای مابقی مطالبات گندم کاران استان انجام شده و به محض تامین نقدینگی توسط سازمان برنامه و بودجه، ظرف هفته آینده به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

خریداری ۱۲ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
نادری افزود: خرید کلزا نیز از نیمه دوم فروردین ماه در استان آغاز و در پایان خردادماه به اتمام رسیده است.

وی گفت: حدود ۱۲ هزار و ۴۱۷ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده که ارزش ریالی کلزای خریداری شده ۱۷۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان بوده که ۱۰۰ درصد آن پرداخت شده است.

مدیرکل غله ایلام افزود: ۴۴۰ میلیون تومان از مطالبات کلزاکاران شهرستان چرداول که در اواخر خردادماه خریداری شده، هم اکنون در صف پرداخت است.

وی گفت: خرید کلزا از مبلغ ۱۵ هزار تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده و مانده مطالبات نیز به حساب کلزا کاران واریز خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۱٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha