۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کاهش فروش تولیدات صنایع دستی کهگیلویه و بوبراحمد با شیوع کرونا
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کاهش فروش تولیدات صنایع دستی کهگیلویه و بوبراحمد با شیوع کرونا

یاسوج_ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا در دو سال گذشته فروش تولیدات صنایع دستی و پذیرش هتل ها و مهمان پذیر های استان را با کاهش رو به رو کرد.

سعید طالبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا بسیاری از تولید کنندگان خانگی صنایع دستی، اقامت گاه ها و هتل ها با رکود و کاهش فروش رو به رو شدند.

طالبی پور با بیان اینکه تلاش کردیم با کاهش ویروس کرونا حمایت های مختلفی را از تولید کنندکان و بخش گردشگری استان اجرایی کنیم، اظهار داشت: علاوه بر حمایت ها، هدفگذاری برگزاری نمایشگاه های مختلف برای عرضه مستقیم تولیدات جامعه هدف انجام شد.

وی به وضعیت اسکان و پذیرش مسافر استان اشاره کرد وگفت: در قالب برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، امکان اقامت و بهبود مسافر پذیری استان محقق می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر در یاسوج خبر داد و بیان کرد: عصر یکشنبه ۱۹ تیر این جشنواره در پارک ولایت یاسوج آغاز می شود.

طالبی پور گفت: همچنین نمایشگاه عرضه مستقیم صنایع دستی با فعالیت قریب به ۱٠٠ غرفه در پارک ولایت یاسوج را خواهیم داشت.

وی افزود: ۱٠ سیاه چادر نیز برای معرفی ظرفیت های عشایری استان ها برپا و ۱۵ استان در جشنواره ملی فرهنگ عشایر حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha