۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
بررسی مراحل کاشت مو به روش FUE

بررسی مراحل کاشت مو به روش FUE

مراحل کاشت مو به روش FUE شامل بررسی بانک مو، تزریق داروی بی حسی، برداشت فولیکول ها و کاشت فولیکول های مو است.

بازار; گروه صنعت: مراحل کاشت مو به روش FUE شامل بررسی بانک مو، تزریق داروی بی حسی، برداشت فولیکول ها و کاشت فولیکول های مو است.

تکنیک FUE چیست؟

یکی از روش هایی که برای درمان کم مویی و طاسی مورد استفاده قرار می گیرد، روش FUE است. FUE، اولین تکنیک پیوند مو به روش جدید می باشد که در سال های نسبتاً دور، ارائه شده است. این روش را می توان از نخستین تکنیک انتقال گرافت های مو از محل بانک مو به محل دریافت، نامید که طرفداران بسیار زیادی داشته است.

این روش در کلینیک هایی انجام می شود که مجهز به دستگاه های مربوط به FUE می باشند. UEF، تکنیکی است که به راحتی می تواند مشکل کم مویی و کم پشت بودن موهای افراد را برطرف کند.

اصلی ترین مراحل کاشت مو به روش FUE کدامند؟

بررسی وضعیت بانک مو: در این روش معمولاً ناحیه ی پشت سر را به عنوان ناحیه ی اهدا انتخاب می کنند. زیرا این بخش در اغلب اوقات دارای تراکم ایده آل می باشد. متخصص با بهره گیری از دستگاه هایی، کیفیت فولیکول های مو در این ناحیه را بررسی می کند.

تزریق داروی بی حسی: حال نوبت به بی حس کردن ناحیه ی کاشت و برداشت می رسد. بی حسی به صورت موضعی صورت می گیرد. در اغلب روش های نوین مانند کاشت مو به روش SUT از داروهای بی حسی با کمترین عارضه استفاده می شود.

برداشت فولیکول های مو از محل اهدا: در این روش، باید فولیکول های مو به طور جداگانه و تک تک از بانک مو برداشته شوند. برداشت فولیکول ها با استفاده از پانچ های ویژه ای صورت می گیرد. ابزار به کار گرفته شده در این قسمت، دارای سایز کمتر از یک میلی متر است.

کاشت فولیکول های مو در ناحیه ی کاشت: در آخرین مراحل کاشت مو به روش FUE باید کانال های استوانه ای در ناحیه ی کاشت ایجاد کرد. پس از آن، واحدهای فولیکولی را در گروه های یک تا چهارتایی گذاشته و در ناحیه ی پیوند جایگذاری می کنند.

مزایا و معایب کاشت مو با تکنیک FUE چیست؟

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارند. کاشت مو به روش FIT، کاشت مو به روش SUT، کاشت مو به روش ترکیبی، کاشت به روش میکروگرافت و... از جمله ی این روش ها هستند. هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاصی می باشند.

مزایای روش FUE شامل عدم نیاز به بخیه و پانسمان، کوتاه بودن دوران نقاهت، کم بودن عوارض ناشی از پیوند، عدم آسیب دیدگی فولیکول های مو، کسب نتیجه ی طبیعی و... است. مراحل کاشت مو به روش FUE با دقت زیادی انجام می شود تا فولیکول های مو دچار آسیب دیدگی نشده و کیفیت خود را از دست ندهند.

سفت شدن، التهاب و تورم، دردناک بودن ناحیه ی اهدا و کاشت، ریزش مو، احساس خارش، بی حسی در ناحیه ی سر، عفونت و... از عوارض روش FUE می باشند. اما نگران نباشید. اگر پیوند مو به این روش در بهترین کلینیک کاشت مو صورت بگیرد، هیچ یک از عوارض گفته شده ایجاد نمی شود. عوارض گفته شده در صورت رعایت نکردن بهداشت و آماتور بودن جراح بوجود می آید.

شانس موفقیت روش FUE چقدر است؟

این روش دارای کمترین عوارض و بیشترین مزایا است. این مسئله سبب شده است که اغلب افراد به استفاده از این روش مشتاق باشند. به شرطی که مراحل کاشت مو به روش FUE به درستی صورت بگیرد، شانس موفقیت این روش بسیار بالا است.

بر اساس بررسی های صورت گرفته، این روش در اغلب افراد به صورت موفقیت آمیز نتیجه داده است. زیرا دستگاه های به کار گرفته شده در این روش، مدرن و جدید هستند. در نتیجه، کسب موفقیت بسیار محتمل است. همچنین فرد در حین فرآیند پیوند مو، کمترین میزان دردی را حس می کند.

چشمگیر بودن نتیجه ی حاصل از پیوند مو به روش UE ، یک واقعیت است. اما شما باید این واقعیت را درنظر داشته باشید که هیچگاه نمی توان برای یک عمل زیبایی احتمال موفقیت ۱۰۰ درصدی را پیش بینی نمود. تبلیغات انجام شده در این زمینه با شعار موفقیت صد درصدی، بی پایه و اساس است.

مراحل کاشت مو به روش FUE با روش FUT متفاوت است؟

به طور کلی مراحل کاشت مو شامل برداشت، آماده سازی و کاشت است. اما پیاده سازی این مراحل در هر یک از روش ها، متفاوت است. در روش FUE برداشت فولیکول ها به گونه ای انجام می شود که آثار بسیار کمرنگی برجای می ماند. در حالی که در روش FUT، این آثار مشهودتر است.

کیفیت فولیکول های مو در روش FUE بالاتر از روش FUT است. زیرا از دستگاه های پیشرفته ای برای انتخاب فولیکول های باکیفیت به منظور استخراج، بهره گرفته می شود.

هزینه کاشت مو با متد FUE چقدر است؟

در این روش از دستگاه های خوبی در تمامی مراحل کاشت مو به روش FUE استفاده می شود که کمترین عوارضی را بر جای می گذارد. از این رو ممکن است هزینه ی کاشت مو به این روش از متد FUT بیشتر باشد. در رابطه با نرخ دقیق کاشت مو به این روش باید بیان نمود که حتماً باید فرد معاینه شده و شرایط وی درنظر گرفته شود. موارد مختلفی از جمله کلینیک انتخابی، میزان کم مویی سر، مدت زمان موردنیاز برای کاشت مو و... در تعیین قیمت اثرگذار می باشند.

کلینیک سی آی پی

با توجه به حساس بودن عمل کاشت مو باید یک کلینیک معتبر و حرفه ای را بدین منظور انتخاب نمود. این کلینیک باید دارای دستگاه های مدرن، متخصصان باتجربه و با دانش، محیطی بهداشتی و مناسب باشد.

تمامی ویژگی های گفته شده در کلینیک سی آی پی (CIP) وجود دارند. این کلینیک از کارنامه ی درخشانی در زمینه کاشت مو به تمامی روش های رایج، برخوردار است. در کلینیک سی آی پی، مراحل کاشت مو به روش FUE به بهترین کیفیت و بالاترین دقت انجام می شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha