۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
افزایش تخصیص آب از سد نمرود| تامین آب مورد نیاز صنعت در غرب استان سمنان
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس تاکید کرد؛

افزایش تخصیص آب از سد نمرود| تامین آب مورد نیاز صنعت در غرب استان سمنان

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس، گفت: افزایش تخصیص آب از سد نمرود برای تامین آب شهر جدید ایوان کی و همچنین ایجاد رغبت در جذب سرمایه گذار مطالبه جدی از وزارت نیرو است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، از دیدار با وزیر نیرو برای بررسی مسائل مرتبط با تامین آب گرمسار به خصوص فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذار برای واحد های تولیدی این شهرستان، تاکید کرد: تامین اعتبار برای تامین آب شرب روستاهای سرابرود و ده سراب از جمله مهمترین مطالبات در این دیدار بود.

وی از پیگیری برای تامین اعتبار بازسازی کانال انتقال آب سیمین دشت به گرمسار خبر داد و افزود: تامین اعتبار برای ساختمان اداری و تکمیل چارت سازمانی و تامین نیرو برای اداره آب و فاضلاب شهرستان آرادان و تامین اعتبار برای خرید بیل مکانیکی برای اداره آب و فاضلاب شهرستان آرادان از دیگر مسائلی مطروحه در این دیدار بود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه مجوز و تامین اعتبار در راستای احداث یک حلقه چاه آب در آرادان برای کمک به تامین آب شرب پایدار و آبرسانی به مناطق ابه الیکایی و میزا علی آقایی آرادان، از دیگر مطالبات ما از وزارت نیرو است، گفت: پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل پروژه انتقال آب شیرین از سد نمرود به تصفیه خانه گرمسار دیگر مطالبه مردم گرمسار است.

مطهری با اشاره به ضرورت افزایش تخصیص آب شرب از سد نمرود برای تامین آب شهر جدید ایوان کی و تامین اعتبار برای حفر و تجهیز چهار حلقه چاه آب شرب، تاکید کرد: تامین آب برای جذب سرمایه گذار و رونق تولید و اشتغال در شهرستان های گرمسار و آرادان بسیار اهمیت دارد.

کد خبر: ۱۶۰٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha