۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
۲۶۰ هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات تملک دارایی کل کشور | ۵۵ هزار میلیارد تومان برای استان‌هاست
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲۶۰ هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات تملک دارایی کل کشور | ۵۵ هزار میلیارد تومان برای استان‌هاست

بوشهر- پورداوود مدیر بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: از ۲۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سراسر کشور، تنها ۵۵ هزار میلیارد تومان در اختیار استان‌ها قرار دارد.

علی پورداوود در حاشیه نشست با مدیران شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر با توجه به اینکه بخش زیادی از درآمد کشور را تامین می‌کند، نیازمند توجه بیشتر در بحث اعتبارات است.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد تولید گاز کشور و همچنین بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت و نیمی از تولیدات پتروشیمی کشور متعلق به استان بوشهر است و باید سهم بالاتری از اعتبارات را داشته باشد.

مدیر بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی سراسر کشور ۲۶۰ هزار میلیارد تومان است که ۲۰۵ هزار میلیارد تومان از طریق وزارتخانه‌ها و بصورت ملی توزیع می‌شود.

پورداود تصریح کرد: ۵۵ هزار میلیارد تومان نیز در اختیار استان‌ها قرار دارد که از این مبلغ، حدود ۲ هزار میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی یادآور شد: باید مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با رایزنی با مرکز نسبت به جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند تا شاهد عمران و توسعه بیش از پیش استان بوشهر باشیم.

کد خبر: ۱۶۰٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha