۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
 پرداخت تسهیلات ازدواج در مدت زمان دو هفته
مدیر بانک آینده خراسان جنوبی:

پرداخت تسهیلات ازدواج در مدت زمان دو هفته

بیرجند- مدیر بانک آینده خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات ازدواج در مدت زمان دو هفته در بانک آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی اسحاقی در جشن وصال ازدواج آسان ۶۰ زوج که در هتل سپهر بیرجند و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که در بانک‌های دیگر، تسهیلات ازدواج در مدت زمان دو تا شش ماه پرداخت می‌شود، در بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و بانکداری اسلامی این تسهیلات در مدت زمان دو هفته به زوج‌های جوان پرداخت می‌شود.

پرداخت ۵۰۰ فقر تسهیلات ازدواج
به گفته وی تاکنون نهال زندگی مشترک بیش از ۵۰۰ زوج جوان استان با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک آینده با تأمین اعتبار بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال شکوفه داده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هم ۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال توسط بانک آینده خراسان جنوبی به زوج‌های جوان پرداخت شده و در حال تشکیل پرونده می‌باشند.

وی تصریح کرد: تسهیلات ازدواج با کارمزد چهار درصد و با بازپرداخت ۱۰ ساله (۱۲۰ ماهه) به زوج‌های جوان پرداخت می‌شود.

 پرداخت تسهیلات ازدواج در مدت زمان دو هفته

به گفته مدیر بانک آینده خراسان جنوبی زوج‌های جوانی که در دیگر شهرستان‌های استان ازدواج و متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج هستند هم از بانک آینده مرکز استان می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

اسحاقی اضافه کرد: در بانک آینده، تسهیلات ازدواج با یک ضامن کارمند، بدون گرفتن چک و با اخذ سفته و گواهی کسر از حقوق به زوج‌های جوان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال، ۱۵۰ میلیون تومان و به زوج و زوجه‌هایی که این شرط را نداشته باشند مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی گفت: زوج‌هایی هم که مشمول تسهیلات ایثارگران می‌شوند در صورتی که زوج و زوجه به ترتیب زیر ۲۵ و ۲۳ سال باشند مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و کسانی که این شرط را نداشته باشند ۲۴۰ میلیون تومان به عنوان تسهیلات ازدواج دریافت می‌کنند.

 پرداخت تسهیلات ازدواج در مدت زمان دو هفته

تسهیلات فرزند آوری
مدیر بانک آینده خراسان جنوبی درباره تسهیلات این بانک در خصوص فرزند آوری اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ به ازای هر فرزند جدید ۲۰ میلیون تومان تسهیلات در این بانک پرداخت می‌شود.

به گفته اسحاقی تسهیلات فرزند آوری تا سقف پنج فرزند به مبلغ یکصد میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و باز پرداخت ۸۴ ماهه و هفت ساله با ۶ ماه تنفس پرداخت می‌شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در برگزاری جشن وصال ازدواج آسان ۶۰ زوج همکاری داشته‌اند، تشکر کرد.

در پایان این جشن از مصطفی اسحاقی مدیر بانک آینده خراسان جنوبی به عنوان یکی از منتخبین برتر فعال در عرصه ازدواج استان تقدیر شد.

کد خبر: ۱۶۰٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی قشقائی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      درود بر جناب اسحاقی