۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
برگزاری پنجمین همایش ملی اقتصاد دیجیتال در چین| انتشار آزمایشی ۲۰ میلیون یوآن دیجیتال!
بازار گزارش می دهد؛

برگزاری پنجمین همایش ملی اقتصاد دیجیتال در چین| انتشار آزمایشی ۲۰ میلیون یوآن دیجیتال!

پنجمین اجلاس دیجیتال چین با هدف نمایش آخرین دستاوردهای این کشور در زمینه توسعه اقتصاد دیجیتال در روزهای ۲۳ و ۲۴ جولای در استان فوجیان برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، پنجمین اجلاس دیجیتال چین با هدف نمایش آخرین دستاوردهای این کشور در زمینه توسعه اقتصاد دیجیتال، ارتقاء سطح روابط میان کارشناسان و شرکت های فعال در این حوزه و همچنین ارائه آخرین تئوری ها و شیوه های توسعه اقتصاد دیجیتال در شهر فوژو، مرکز استان فوجیان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در جریان برگزاری این اجلاس ملی که قرار است در روزهای ۲۳ و ۲۴ ژوئن شاهد برپایی آن باشیم، قرار است بیش از ۱۴۰۰ پروژه اقتصادی دیجیتال را به ارزش تقریبی ۱۴۹ میلیارد دلار به نمایش گذاشته شود که از این حیث، یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصاد دیجیتال جهان تا به امروز محسوب می شود.

«گو نینگ نینگ» فرماندار استان فوجیان و مدیر اجرایی این اجلاس در خصوص ویژگی های رویداد مذکور گفت: امسال یک مجمع اصلی، ۱۸ فروم جانبی و بیش از ۳۰ رویداد با تمرکز بر فناوری های دیجیتال جدید، برنامه توسعه شبکه اینترنت ۵G و چشم اندازهای ۶G، پلتفرم ویژه محصولات دیجیتال و همچنین رایانش ابری در جریان این رویداد برپا خواهد شد.

همچنین قرار است چندین شرکت خارجی و چند ملیتی فعال و بزرگ جهان در زمینه اقتصاد دیجیتال نیز در این رویداد بزرگ ملی شرکت داشته و تجربیات خود را در زمینه شیوه ها و تئوری های مربوط به توسعه این نوع اقتصاد به حضار در اجلاس مذکور به اشتراک بگذارند.

راه اندازی آزمایشی یوآن دیجیتال

از دیگر رخدادهای مهم این اجلاس می توان به راه اندازی پروژه بزرگ یوآن دیجیتال به صورت آزمایشی و انتشار ۲۰ میلیون یوآن دیجیتال در جریان این پروژه آزمایشی اشاره کرد که قرار است به صورت همزمان با رونمایی رسمی از مرکز تجاری داده های کلان فوجیان انجام شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha