۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
زاگرس پوش، به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۴۰۱ شناخته شد

زاگرس پوش، به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۴۰۱ شناخته شد

صنعت، معدن و تجارت از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های هر کشور است که در صورت پیشرفت می‌تواند به رشد و پیشرفت کشور و اشتغالزایی کمک بسیاری زیادی کند.

بازار؛ گروه صنعت: صنعت، معدن و تجارت از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های هر کشور است که در صورت پیشرفت می‌تواند به رشد و پیشرفت کشور و اشتغالزایی کمک بسیاری زیادی کند. این امر باعث افزایش درآمد کشور نیز می‌شود. با توجه به اهمیت و حساسیت این بخش، روز ۱۰ تیرماه به عنوان روزی مهم برای بزرگداشت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده است. به گفته رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، تمام واحدهای صنعتی برگزیده انتخاب می‌شوند. این انتخاب بر اساس امتیازات و قوانین مشخص شده صورت می‌گیرد. در نهایت در روز مراسم از آن‌ها تقدیر می‌شود.

زاگرس پوش، به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۴۰۱ شناخته شد

برای برگزاری این مراسم واحدهای مختلفی مانند خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن جوانان ایران و ... ازجمله بخش‌های خصوصی هستند که در مراسم روز ملی صنعت، معدن و تجارت شرکت می‌کنند.

شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها، واحدهای صنعتی و معدنی ازجمله واحدهایی هستند که پس از بررسی و در صورت داشتن امتیازات لازم در این روز به حاضران در جلسه معرفی می‌شوند.

واحد نمونه صنعتی در سال ۱۴۰۱

بر اساس روال هر سال در برگزاری این مراسم، در روز ۱۱ تیر ۱۴۰۱ نیز این مراسم بزرگداشت با هدف دستیابی به توسعه پایدار برگزار شد. در این مراسم رئیس جمهور، تولید کنندگان، نماینده‌های تشکل‌های صنعتی، کارآفرینان کشور و افراد دیگر برگزار شد.

زاگرس پوش، به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۴۰۱ شناخته شد

با توجه به معیارها و اصول معین شده، شرکت زاگرس پوش به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد. از مدیران عامل این شرکت، آقای رضا چگنی و آقای رحیم چگنی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

معرفی شرکت پوشاک زاگرس پوش

شرکت زاگرس پوش بیش از دو دهه است که در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کند. این واحد صنعتی و نوین عملکردی بسیار مناسب در حوزه تولید پوشاک باکیفیت، افزایش میزان اشتغال‌زایی و کاهش میزان وابستگی به برندهای خارجی پوشاک داشته است.

شرکت زاگرس پوش فعالیت بسیار مفید و مستمری دارد، به صورتی که در هر شیف کاری ۶۰۰ عدد شلوار مردانه، ۵۰۰ دست کت شلوار مردانه ، ۶۰۰ ثوب پیراهن، ۲۵۰ دست مانتو اداری و همچنین ۲۵۰ دست کاپشن و لباس کار تولید می‌کند. این میزان در مقایسه با تولیدات سایر برندها عددی بسیار عالی و قابل قبول است و می‌تواند حجم بالایی از نیاز کشور را پوشش دهد.

برند زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار دهد.

برای خرید محصولات با کیفیت زاگرس پوش می‌توانید از طریق نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ها اقدام نمایید. زاگرس پوش ۵ نمایندگی در تهران و مجموعا ۲۵ نمایندگی در سطح کشور دارد.

فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش امکان ارسال سفارش (عادی - پیشتاز) به تمامی شهرهای ایران را دارد. و نکته حائژ اهمیت این است که تمامی سفارشات در سایت ، با ارسال رایگان می باشد.

زاگرس پوش، به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۴۰۱ شناخته شد

همچنین زاگرس پوش جهت رفاه حال بیشتر مشتریان خود در پایتخت، با راه اندازی "زاگرس جت" امکان ارسال تا ۳ ساعت و حتی کمتر را برای مشتریان ساکن تهران فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha