۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
استقبال سرمایه‌گذاران خارجی از حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و صنایع در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

استقبال سرمایه‌گذاران خارجی از حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و صنایع در استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از استقبال سرمایه‌گذاران خارجی از حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و صنایع در استان بوشهر برای سرمایه گذاری خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در استان اظهار داشت: حمایت مسئولان استان از سرمایه گذاری، سبب استقبال و گرایش چشمگیر سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف بویژه در زمینه گردشگری و کشاورزی شده است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر حمایت گسترده مسئولان استان از سرمایه گذاران، پیگیری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری‌های موجود، رغبت را برای سرمایه گذاری در استان افزایش داده و شاهد مراجعه سرمایه گذاران توانمند برای سرمایه‌گذاری بویژه در زمینه گردشگری و کشاورزی و صنایع هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوان برای سرمایه گذاری از جمله در زمینه آبزی پروری و فرآوری محصولات شیلاتی، نخیلات و فرآوری خرما، کشاورزی نوین، حوزه گردشگری بویژه گردشگری ساحلی و صنایع پایین دستی نفت و گاز و ... یادآور شد: ما با تمام توان از هر گونه سرمایه گذاری حمایت می‌کنیم و موانع را از پیش پای سرمایه گذار برخواهیم داشت.

وی با ابراز خرسندی از استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان گفت: این روزها به طور مستمر شاهد حضور سرمایه گذاران توانمند از داخل و خارج از کشور هستیم که امید بخش و نوید دهنده آینده‌ای روشن برای رونق و توسعه استان بوشهر است.

باستین توجه به طرح آمایش سرزمینی و توجه به پراکنش عادلانه سرمایه گذاری‌ها و حفظ مسایل زیست‌محیطی در مسیر توسعه استان را مد نظر و مهم خواند و اضافه کرد: اراده و تاکید ما بر جذب و حمایت از سرمایه گذاری است و در این راستا خود را مکلف به همراهی با کسانی می‌دانیم که می‌خواهند آینده بهتری را در این جغرافیای زرخیز رقم بزنند.

کد خبر: ۱۶۰٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha