۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
دولت باید خسارت های صنعت گران در قطعی برق را جبران کند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

دولت باید خسارت های صنعت گران در قطعی برق را جبران کند

گرگان-سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی برق در صنایع و کارخانه ها به تولیدات صدمه خواهد زد و دولت باید این خسارت ها را جبران کند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در کشور با کمبود تولید نیروی برق مواجه هستیم، اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که در سال جاری برای قطعی برق با توجه به تعیین زمان بندی ها انجام شد شرایط نسبت به سال های گذشته بهتر است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به اینکه اگر صنایع، برق نداشته باشند تولید کننده صدمه می بیند، خاطرشان کرد: با توجه به کمبود تولید برق در کشور همه باید همکاری داشته باشند تا بتوانیم این مسئله را مدیریت کنیم و مانند سال های گذشته شاهد قطعی برق در مصارف خانگی نباشیم.

سنگدوینی ادامه داد: از طرفی دیگر شاهد قطعی برق چاه مزارع کشاورزی نیز هستیم که با توجه به نیاز محصولات کشاورزی به آب رسانی، لطمات زیادی به این بخش وارد می شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و با رای زنی صورت گرفته با وزیر نیرو، خواستار رسیدگی به مشکل قطعی برق چاه های آب در کشاورزی شدیم که امیدواریم در کوتاه ترین زمان به این مطالبه ترتیب اثر داده شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید با توجه به قطعی برق و صدماتی که به بخش صنعت وارد می شود، حمایت های لازم از این بخش داشته باشد، افزود: کارخانه ها می تواند با تهیه دستگاه های ژنراتور در زمان قطعی برق شرایطی را فراهم آورند که تولیداتشان کم نشود.

کد خبر: ۱۶۰٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha