۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
تمدید گواهینامه‌های تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های ذوب آهن اصفهان

تمدید گواهینامه‌های تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های ذوب آهن اصفهان

گواهینامه های تایید صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون ذوب آهن اصفهان برای دو سال دیگر از طرف مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، تمدید شد.

به گزارش بازار، مسعود اتحاد توکل، با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمایشگاه کالیبراسیون مدیریت اتوماسیون و ارتباطات به عنوان متولی پیگیری تامین اعتبارهای لازم به نتایج کالیبراسیون در سطح کارخانه، تامین الزامات مورد نیاز در زمینه کالیبراسیون در دریافت گواهینامه های CE و CRAES برای صادرات محصولات کارخانه به اروپا و همچنین اخذ پروانه های استاندارد ملی محصولات، سال ۱۳۹۴ گواهینامه تایید صلاحیت از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه های دما، فشار، ابعاد و دورسنجی را اخذ کرد و تاکنون با جدیت و تلاش مستمر، این گواهینامه از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران تمدید شده است.

وی افزود: آزمایشگاه کالیبراسیون ذوب آهن اصفهان در دی ماه سال گذشته بر اساس ابلاغیه مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و بر اساس ویرایش ۲۰۱۷ استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵ مورد ارزیابی مراقبتی قرار گرفت که در پی این ارزیابی با درخواست اعطای اعتبار دوساله به این آزمایشگاه موافقت شد.

مدیر اتوماسیون و ارتباطات شرکت تأکید کرد: با توجه به نقش و اهمیت کالیبراسیون در فرایندهای تولیدکارخانه، آزمون و کنترل کیفیت، سیاست و هدف گذاری آزمایشگاه کالیبراسیون ذوب آهن در راستای به روز رسانی تجهیزات و استانداردهای مرجع مورد نیاز، بازسازی فضاهای انجام کالیبراسیون در راستای تامین شرایط محیطی مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و همچنین تدوام و استمرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای الزامات استاندارد ۱۷۰۲۵ بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در این زمینه تلاش های ثمر بخشی انجام گرفته است که از مجموع اقدامات انجام شده می توان به طرح ریزی و انجام برنامه های تضمین کیفیت از جمله شرکت در آزمون های مهارت کالیبراسیون و کسب موفقیت در این زمینه اشاره نمود. یکی از اهداف عالی که برای آزمایشگاه کالیبراسیون در نظر گرفته شده است.

مدیر اتوماسیون و ارتباطات ذوب آهن اصفهان گفت: افزایش دامنه تایید صلاحیت در زمینه جرم و الکتریکال است که انتظار می رود با مساعدتهای لازم از سوی مدیریت های مرتبط با تامین تجهیزات و استانداردهای مورد نیاز، این مهم نیز در دوره بعدی ارزیابی از آزمایشگاه تحقق یابد.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha