۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
ضرورت تعیین تکلیف کالای انبار شده در گمرک و سازمان اموال تملیکی
حاکم شرع سازمان اموال تملیکی تاکید کرد

ضرورت تعیین تکلیف کالای انبار شده در گمرک و سازمان اموال تملیکی

پوریانی، حاکم شرع سازمان اموال تملیکی گفت: ایجاد سامانه جامع الکترونیک در گمرک آستارا بسیاری از اختلافات با سازمان اموال تملیکی را برطرف می‌کند.

به گزارش بازار، عباس پوریانی با اشاره به بازدید از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک استان گیلان که از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است، اظهار کرد: روز گذشته نمایندگان قوه قضاییه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به همراه هیئت عالی نظارت، وارد گمرک آستارا شدند و جلسه‌ای با مسئولان این گمرک داشتند.

وی گفت: در این بازدید در خصوص کالاهایی که مدت طولانی در انبارها مانده، متروکه شده و اقدام خاصی برای تعیین تکلیف آن‌ها نشده بود؛ تذکراتی به مسئولان سازمان اموال تملیکی داده شد تا سریعا لیست این اموال را متروکه اعلام کنند.

حاکم شرع سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: مشکل اصلی، نبود سامانه جامع الکترونیک بود که باعث بروز اختلافاتی درباره اعلام کالاها بین گمرک و سازمان اموال تملیکی شده بود. اگر سامانه ایجاد شود بسیاری از این مشکلات و اختلاف نظرات برطرف می‌شود و به مسئولان امر برای ایجاد سامانه الکترونیکی تذکر دادیم.

نمایندگان قوه قضاییه و حاکم شرع در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در راستای دستورات و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم بازدیدهای میدانی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای مختلف سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با حضور در شهرستان مرزی آستارا از انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و همچنین انبارهای مختلف مجتمع بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان بازدید و ضمن مشاهده انواع کالاهای متروکه و رسوبی موجود در انبارهای گمرک و مجتمع بندری آستارا، موانع موجود را برای تعیین تکلیف نهایی بررسی کردند.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha