۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
روند اجرای شهرک گلخانه‌ای «گنبد» رضایت‌بخش نیست
فرماندار ویژه ملایر:

روند اجرای شهرک گلخانه‌ای «گنبد» رضایت‌بخش نیست

همدان - فرماندار ویژه ملایر گفت: روند اجرایی پروژه شهرک گلخانه‌ای گنبد رضایت‌بخش نیست و با هر دستگاه و یا افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد می‌شود.

به گزارش بازار؛ سلمان اسماعیلی در جلسه بررسی موانع و مشکلات شهرک‌های گلخانه‌ای ملایر گفت: روند اجرایی پروژه شهرک گلخانه‌ای گنبد رضایت‌بخش نیست و با هر دستگاه و یا افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه بیش از سه سال است که عملیات اجرایی این شهرک آغاز شده اما طبق گزارش‌ها کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنان معطل است، افزود: در اسرع وقت وظایف دستگاه‌های متولی در قبال شهرک گلخانه‌ای گنبد و پیمانکار مشخص شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در این حوزه نارضایتی برای مردم ایجاد شود، اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به کوتاهی در اجرای این پروژه مهم پاسخگو باشند و با توجه به کوتاهی و اهمال‌کاری پیمانکاران قبلی، تا پایان تیر شرکت شهرک‌های کشاورزی نسبت به انتخاب پیمانکار جدید اقدام کند.

وی گفت: پس از انتخاب پیمانکار، هر دستگاه در خصوص وظایف، اقدامات و اعتبارات، برنامه زمان‌بندی ارائه و چشم‌انداز روشنی برای این شهرک مشخص شود ضمن اینکه اولویت واگذاری واحدها و قطعات در شهرک ۶۸ هکتاری گنبد با افراد بومی و محلی است.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha