۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
دولت از ظرفیت تعاونی ها برای توسعه صادرات استفاده کند
مدیرعامل تعاونی پرتو افکن گنبد:

دولت از ظرفیت تعاونی ها برای توسعه صادرات استفاده کند

گنبد- کاظمیان، مدیرعامل تعاونی پرتو افکن گنبد با بیان اینکه برای صادرات با مشکلات زیادی مواجه هستیم، گفت: امیدوارم تا دولت در این بخش از ظرفیت تعاونی ها برای توسعه صادرات بهره ببرد.

حسین کاظمیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با تلفیق کار چوب و چرم دوزی به دنبال خلق محصولات جدید و خلاقانه هستیم و در این حوزه به توفیقات خوبی رسیده ایم.

مدیرعامل تعاونی پرتو افکن گنبد، افزود: از آنجایی که هدف گذاری ما برای رسیدن به بازار جهانی است، مشاوره، طراحی، برش و دوخت محصولات را خودمان انجام می دهیم و تلاش کردیم از آخرین روش های روز دنیا برای ارتقا تولیداتمان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تولید چرم دست دوز طرفداران زیادی در دنیا دارد و اگر حمایت از سوی دولت به خوبی انجام شود برند خود را جهانی می کنیم، افزود: علاوه بر سفارشات داخل کشور به دنبال فروش محصول در بازارهای جهانی هستیم و تاکنون این هنر را به ترکیه، روسیه، آلمان، سوئد، گرجستان نیز به فروش رساندیم ولی متاسفانه خودمان هنوز قادر به انجام صادرات نیستیم.

کاظمیان خاطرنشان کرد: چندی پیش به واسطه یکی از آشنایان در سایت آمازون تولیدات ما به فروش رفت؛ خوشبختانه علاوه بر صادرات چمدانی، در فضای مجازی نیز بستری برای عرضه و فروش ایجاد کردیم که سفارش های زیادی گرفتیم.

مدیرعامل تعاونی پرتو افکن گنبد با بیان اینکه برای صادرات با مشکلات زیادی مواجه هستیم، تصریح کرد: به دلیل هزینه های بالای صادرات و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد ما این کار را به واسطه دیگران انجام می دهیم اما امیدوارم تا دولت حمایتی در این بخش از ظرفیت تعاونی ها برای توسعه صادرات بهره ببرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت ها یادآور شد: مواد اولیه ما از خارج از کشور وارد می شود، اگر بخواهیم در بازار جهانی فروش داشته باشیم باید محصول خوب به دست مشتری بدهیم که هزینه ها فوق العاده بالاست به این ترتیب هر بار در خرید با افزایش قیمت مواجه هستیم .

کاظمیان در خاتمه یادآور شد: یراق و چرم هایی که در کار استفاده می کنیم اکثرا از ترکیه و ایتالیا وارد می شوند و متاسفانه با هر تحریمی افزایش قیمت را داریم.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha