۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
اقدام آبادا برای بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی ۸۱۳ مگاواتی
«بازار» خبر داد

اقدام آبادا برای بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی ۸۱۳ مگاواتی

شرکت تولید نیروی برق آبادان در نظر دارد پیمانکار بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی ۸۱۳ مگاواتی آبادان را از طریق مناقصه انتخاب کند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد باد در نظر دارد پیمانکار بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی ۸۱۳ مگاواتی آبادان را از طریق مناقصه انتخاب کند. به همین دلیل این شرکت از کلیه پیمانکارانی که دارای رشته فعالیت مرتبط و دارای ظرفیت آزاد در پروانه بهره برداری بوده و تجربه بهره برداری حداقل یک نیروگاه سـیکل ترکیبی به مدت ۵ سال و با ظرفیت حداقل ۴۸۴ مگاوات را دارا هستند برای همکاری فراخوانده است.

در شرایط کنونی شرکت آبادا درباره هزینه و اثر مالی بهره برداری از این پروژه را شفاف‌سازی نکرده است، اما در مقطع کنونی با توجه به اینکه دولت قصد دارد قیمت برق خریداری‌شده از نیروگاه ها را مطابق با تعرفه های جدید اصلاح کند پیش بینی می شود درآمد این نیروگاه پس از بهره برداری افزایش یابد.

شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ مبلغ ۶۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته است. همچنین شرکت تولید نیروی برق آبادان طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ معادل ۱۵ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۴۲ درصد کاهش داشته است.

کد خبر: ۱۶۰٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha