۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
احتمال ریزش قیمت بایننس کوین زیاد است| معاملات خود را روی چه نقاطی ببندیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت بایننس کوین زیاد است| معاملات خود را روی چه نقاطی ببندیم؟

ارز دیجیتال بایننس کوین در روز دوشنبه حدود ۱ درصد پایین تر از قیمت روز گذشته خود معامله شده که ناشی از عدم تحرک بیت کوین و البته احساسات منفی حاکم بر بازار کریپتو بوده و احتمال ریزش را بیشتر می کند.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال بایننس کوین در روز دوشنبه حدود ۱ درصد پایین تر از قیمت روز گذشته خود معامله شده که ناشی از عدم تحرک بیت کوین و البته احساسات منفی حاکم بر بازار کریپتو است.

البته انتشار شایعات و خبرهای بد نیز همچنان درست به گریبان بازار ارزهای دیجیتال بوده و آنها را تحت فشار قرار داده است. به عنوان مثال، انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال ورشکستگی چهارمین صرافی رمزارزی جهان یعنی کوکوین طی روزهای اخیر، میزان احساسات منفی علیه بازار را افزایش داده است.

هرچند این شایعات ساعاتی بعد، توسط جانی لیو، مدیرعامل این صرافی تکذیب شد، اما همچنان اثر منفی خود را بر بازار حفظ کرده است.

پیش بینی قیمت بایننس کوین

احتمال ریزش قیمت بایننس کوین زیاد است| معاملات خود را روی چه نقاطی ببندیم؟

جفت BNB/USDT اکنون در پایین‌ترین حد خود در اواخر فوریه ۲۰۲۱ معامله می‌شود که این قیمت، اخرین بار در فوریه سال ۲۰۲۱ برای بایننس کوین در بازار ارزهای دیجیتال دیده شده است.

این جفت باید سقف این منطقه حمایتی و مقاومت ۲۲۶.۰ دلار را برای فرار از وضعیت فعلی بشکند. در صورت افزایش قیمت به سطح یاد شده و عبور از آن، سد مقاومت بعدی روی ۲۵۸.۴ دلار، جایی که پایین ترین سطح قیمت در ۲۴ می ۲۰۲۱ را به پایینترین سطح قیمت در ۱۴ می ۲۰۲۲ متصل می سازد، پیش روی بایننس کوین قرار خواهد گرفت. بالاتر از این سطح، موانع اضافی برای بهبود قیمت در نقاط ۲۸۰.۰ دلار و ۲۹۸.۲ وارد نمودار قیمت خواهند شد.

از سوی دیگر، اگر حرکت به شکل فعلی ادامه یافته و شاهد پیشرفت قیمت چندانی برای بایننس کوین نباشیم، بهتر است نقطه فروش خود را روی ۲۲۹.۷۷ در نظر گرفته و نقاط خرید خود را از ۲۰۱.۷ دلار تنظیم نماییم. در نهایت، ۱۹۶.۰ دلار به عنوان کف قیمت بایننس کوین وارد صحنه خواهد شد. کاهش بیشتر قیمت، ۱۴۸.۰ دلار را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر: ۱۶۰٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha