۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
امکان افزایش قیمت چشمگیر ایپ کوین در صورت رشد قیمت بیت کوین
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان افزایش قیمت چشمگیر ایپ کوین در صورت رشد قیمت بیت کوین

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن APE نشان می دهد که قیمت پس از عدم موفقیت در عبور از نقطه مقاومت خود، مجددا در حال آزمایش آنبوده و با اینحال، همه چیز به تحرک قیمت بیت کوین بستگی دارد.

به گزارش بازار، همانطور که پیش بینی میشد رمز ارز ایپ کوین (Apecoin) بار دیگر در حال تلاش برای آزمایش مجدد شکست خط روند خود است. هفته گذشته، قیمت توکن Ape پس از شکست موفقیت آمیز روند نزولی خود به سطح ۵.۵۷ دلار افزایش یافت.

با این حال، قیمت از این سطح ریجکت شده و اکنون در حال آزمایش مجدد خط روند خود است. در این میان، جای این امدیواری وجود دارد که منطقه ۵.۲۰-۶.۰ دلار قبلاً به عنوان یک حمایت عمل می کرد و اکنون به نظر می رسد که به مقاومت تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که اکثر ارزهای دیجیتال از ابتدای سال جاری میلادی، روند نزولی داشته اند. این روند نزولی می‌تواند با تمایل غالب سرمایه گذاران به کاهش ریسک ناشی از افزایش اخیر نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده مرتبط باشد. اکثر آلتکوین ها در حال حاضر با کسری از بالاترین قیمت خود معامله می شوند که این رکود ادامه دار، همچنین بر ایپ کوین نیز تأثیر منفی گذاشته است.

پیش بینی قیمت ایپ کوین

امکان افزایش قیمت چشمگیر ایپ کوین در صورت رشد قیمت بیت کوین

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن APE نشان می دهد که قیمت پس از عدم موفقیت در عبور از نقطه مقاومت خود، مجددا در حال آزمایش آن است. در صورت آزمایش مجدد موفقیت آمیز، قیمت توکن APE ممکن است یک بار دیگر مقاومت ۵.۲۰ دلاری را بشکند.

پس از شکستن این مقاومت، گاوهای ایپ کوین می توانند سطح ۷.۲۵ دلار را به عنوان نقطه مقاومت بعدی خود هدف قرار دهند که با سطح ۰.۶۲۸ Fib نیز هماهنگ است. این سطح با اتصال بالاترین قیمت می ۲۰۲۲ به پایین ترین نقطه ژوئن ۲۰۲۲ وارد عمل می شود.

در اینجا لازم به ذکر است که پیش‌بینی صعودی برای قیمت ایپ کوین تنها در صورتی محقق می‌شود که بیت‌کوین نشانه‌هایی از بهبود را نشان دهد. با اینحال، هنوز امکان ریزش سنگین بیت کوین وجود داشته و سناریوی پیشین مد نظر بازار در خصوص این احتمال، هنوز به قوت خود باقی است. در صورت وقوع چنین سناریویی، نقطه ۴.۰ دلار می تواند به عنوان نقطه یک توقف ضرر منطقی برای ایپ کوین در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha