۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
۷۰ درصد هزینه دامپروری مربوط به خرید نهاده است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

۷۰ درصد هزینه دامپروری مربوط به خرید نهاده است

تبریز- مشیدی، مدیرعامل شرکت زرین کشت پایدار که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، گفت: ۷۰ درصد هزینه دامپروری مربوط به خرید نهاده و خوراک دام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، یک شرکت دانش بنیان در آذربایجان‌شرقی دست به خیزی بزرگ در زمینه تولید نهاده دامی دانش بنیان زده و با بهره گیری از متخصصان بومی، ضایعات بخش کشاورزی را به نهاده دامی با ارزش غذایی بالا و ارزش افزوده تبدیل می‌کند.

محمدعلی مشیدی در حاشیه حضور در شهر تبریز و جلسه با مدیران این شرکت دانش بنیان به خبرنگار بازار گفت: ۷۰ درصد هزینه های دامپروری صرف خرید نهاده می شود و ۳۰ درصد مابقی نیز صرف هزینه های دیگر در صنعت دامداری می شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت خوراک دام نوسانات زیادی طی سال های اخیر داشته است، افزود: همین موضوع ضربات سنگینی بر پیکر صنعت دامپروری کشورمان وارد ساخته است.

مشیدی ابراز داشت: با تولید انبوه نهاده دامی از پسماندهای کشاورزی هم شاهد جلوگیری از خروج ارز از کشور خواهیم بود و هم اینکه مشکل کمبود نهاده باکیفیت نیز حل می شود.

مدیرعامل شرکت زرین کشت پایدار که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، ادامه داد: پسماندهای کشاورزی نیز که خود به یک معضل تبدیل شده با همت این شرکت دانش بنیان می تواند ارزش افزوده داشته باشد و به خوراک دام تبدیل شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha