۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
ROG ۶ گوشی جدید ویژه گیمینگ شرکت ایسوس+مشخصات فنی
تازه های فناوری؛

ROG ۶ گوشی جدید ویژه گیمینگ شرکت ایسوس+مشخصات فنی

شرکت تایوانی ایسوس از عرضه گوشی جدید هوشمند خود به نام ROG ۶ به بازار خبر داد که علاوه بر طراحی ظاهری منحصر به فرد خود، از مشخصات فنی چشمگیری نیز برخوردار است.

به گزارش بازار، اگر جزو آن دسته از علاقمندان به صنعت بازی های آنلاین به ویژه بر روی گوشی تلفن همراه هستید، خبر خوش اینکه شرکت ایسوس از گوشی جدید سری ROG خود که ویژه بازی های سنگین طراحی شده خبر داد.

بر اساس این گزارش، گوشی جدید ایسوس به نام ROG ۶ به پردازشگر قدرتمند کوآلکام نسل ۸ مجهز بوده و قرار است جایگزین سری قبلی این گوشی پر طرفدار یعنی ROG ۵ شود که سال گذشته به بازار عرضه شد.

ایسوس همچنین قرار است پس از عرضه نسخه اورجینال و پایه این گوشی، مدل Pro آن را نیز به بازار عرضه نماید .

اما در خصوص مشخصات فنی کلی این محصول جدید ایسوس باید گفت که ROG ۶ به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با فناوری AMOLED و رم ۱۸ گیگاباتی به علاوه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت است که نشانگر به روز بودن امکانات این محصول جدید ایسوس است.

در خصوص دوربین های تعبیه شده بر روی این محصول ایسوس نیز باید گفت که دوربین اصلی آن دارای قدرت ۶۴ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز ۱۲ مگاپیکسل است که این محصول را به گزینه ای مناسب برای شرکت در وبینارها و البته عکاسی کاربران تبدیل خواهد کرد. همچنین، باتری ROG ۶ نیز از دیگر نقاط قوت آن است که ۶۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

در خصوص ابزارهای امنیتی، این محصول کاملا به روز بوده و از سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی صفحه نمایش خود بهره می برد که در عین قدرت در حفظ امنیت کاربر، به نسبت سنسورهای اثر انگشت جداگانه که بر روی بسیاری از گوشی ها تعبیه می شود، از ضریب خرابی کمتری برخوردار است.

شرکت ایسوس در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که این محصول جدید قرار است از روز دوشنبه هفته جاری در بازار هند عرضه شود و نسخه اولیه آن نیز هفته گذشته در بازارهای اروپا و امریکا عرضه شده است. با اینحال، هنوز بیانیه ای رسمی در خصوص زمان ورود این محصول جذاب به بازار امارات، به عنوان هاب ورودی کالایی خاورمیانه اعلام نشده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha