۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مدیرعامل کوکوین: اختلالی در برداشت رمزارز کاربران ایجاد نشده است| هشدار به مشتریان کوکوین
در پی انتشار شایعات پیرامون صرافی کوکوین؛

مدیرعامل کوکوین: اختلالی در برداشت رمزارز کاربران ایجاد نشده است| هشدار به مشتریان کوکوین

در پی انتشار شایعاتی در خصوص تعلیق برداشت های رمزارزی در صرافی کوکوین، مدیر عامل این صرافی با انتشار پیامی توئیتری این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش بازار، در پی انتشار شایعاتی در خصوص تعلیق برداشت های رمزارزی در صرافی کوکوین، مدیر عامل این صرافی با انتشار پیامی توئیتری این شایعات را نادرست خوانده و اعلام کرد که هیچ گونه مشکلی در برداشت های رمزارزی ایجاد نشده است.

روز گذشته برخی منابع نزدیک به صرافی کوکوین اعلام کرده بودند که با توجه به سرمایه گذاری قابل توجه کوکوین بر روی رمزارزهای ترا و پلتفرم وام دهی رمز ارزی ۳AC، این صرافی تا حد زیادی متضرر شده و برداشت های رمزارزی خود را غیر فعال کرده است.

در پی انتشار این شایعات، «جانی لیو» مدیرعامل صرافی کوکوین با انتشار پیامی توئیتری در حساب کاربری خود اعلام کرد که هیچ گونه خطری، دارایی های سرمایه گذاران را تهدید نکرده و امکان برداشت رمزارزها از حساب کاربران همچنان فعال است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نمی داند منبع این شایعات از کجا بوده و با چه هدفی انجام می شوند، اما هیچ گونه مشکلی برای این صرافی به وجود نیامده و این صرافی ارتباطی با فروپاشی ترا یا ۳AC ندارد.

هشدار به مشتریان کوکین
علیرغم انتشار پیام رسمی صرافی کوکوین در خصوص کذب بودن شایعات، بهتر است سرمایه گذاران دستکم بخش عمده دارایی های خود را از این صرافی خارج نموده و در کیف پول های خود نگهداری نمایند. بدیهی است در صورت جدی شدن شایعات، معمولا صرافی های رمزارزی هشداری بابت برداشت دارایی ها صادر نکرده و به صورت یکطرفه امکان برداشت را محدود خواهند کرد.

همچنین بهتر است در شرایط فعلی، دارایی های رمزارزی خود را در دو یا چند صرافی پخش نموده و از تمرکز سرمایه بر روی یک صرافی خاص به ویژه در شرایط فعلی نابسامان بازار کریپتو، اکیدا خودداری نمایید.

کد خبر: ۱۵۹٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha