۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
استقبال مجتمع گاز پارس جنوبی از تجهیزات با کیفیت ایرانی

استقبال مجتمع گاز پارس جنوبی از تجهیزات با کیفیت ایرانی

سرپرست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای ادامه مسیر درخشان در این مجموعه باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افزایش دهند.

به گزارش بازار، احمد باهوش با تأکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال دانش‌بنیان اظهار کرد: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در افزایش تولید و تأمین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

سرپرست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های این مجتمع اشاره و بیان کرد: اکنون یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی است و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در این بازه زمانی سبب رشد بهره‌وری و تولید حداکثری گاز در فصل‌های سرد سال می‌شود؛ کیفیت تجهیزات هم یک نکته‌ای بسیار کلیدی و اساسی است.

باهوش یادآور شد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه‌های مجتمع برای هرگونه همکاری با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

کد خبر: ۱۵۹٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha