۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
برنامه جهش تولید در مازندران با نظر بخش خصوصی تدوین شود
در گفتگو با بازار مطرح شد

برنامه جهش تولید در مازندران با نظر بخش خصوصی تدوین شود

ساری - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برنامه جهش تولید در استان باید با نظر بخش خصوصی و توجه به مشکلات فراروی تهیه شود.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تدوین برنامه اتاق بازرگانی برای تحقق شعار جهش تولید در استان گفت: این برنامه باید با نظر بخش خصوصی در استان تهیه شود و لازم بود پیش نویس آن در اختیار این بخش قرار داده می شد.

وی تهیه برنامه بدون توجه به نظر بخش خصوصی را فاقد کارایی و کارشناسی لازم دانست و گفت: بخش خصوصی می تواند به دولت و بخش دولتی برای تهیه برنامه مشاوره های خوبی ارائه کند و متولیان امر باید به این مسئله توجه کنند.

وی رونق و جهش تولید را بدون توجه به بخش خصوصی قابل تحقق ندانست و افزود: بخش خصوصی در واقع محور محرکه تولید به شمار می روند و برنامه ریزی برای جهش تولید باید با تمرکز بر این بخش انجام شود.

رضوی عنوان کرد: نظرات اساسی بخش خصوصی باید در برنامه جهش تولید مورد توجه قرار گیرد و متولیان تدوین برنامه باید به این مهم توجه کنند زیرا بخش خصوصی در شناسایی موانع مشکلات و موانع فراروی چشمانی تیزبین تر از دولت دارند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی خود درگیر مسائل و مشکلات حوزه تولید است، گفت: چون بخش خصوصی مشکلات را لمس کرده بهتر می تواند به سیاست گذاری و تدوین برنامه کمک کند.

کد خبر: ۱۵٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha