۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
لونا بر سر دو راهی| افزایش و ریزش قیمت تا چه نقاطی خواهد بود؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

لونا بر سر دو راهی| افزایش و ریزش قیمت تا چه نقاطی خواهد بود؟

رمزارز لونا بر سر یک دو راهی حساس قرار گرفته که بسته شدن کندل هفتگی در روز یکشنبه می تواند جهت قیمت این رمزارز برای هفته آینده را مشخص نماید.

به گزارش بازار، رمز ارز لونا که یکی از عوامل ریزش سنگین بازار کریپتو در ماه می محسوب می شود، هفته گذشته موفق شد نمایش خوبی در جهت صعودی از خود به نمایش گذاشته و تقریبا بازار را غافلگیر کرد.

در شرایطی که قیمت بیت کوین طی هفته گذشته اندکی بهبود یافته و وارد کانال ۲۱ هزار دلار شد، آتکوین ها نیز موفق به پیشرفت قیمت نسبی شدند. با اینحال هر دو رمز ارز شبکه ترا، یعنی لونا و لونا کلاسیک موفق شدند سود چشمگیری را نصیب سرمایه گذاران خود نمایند.

اما درخصوص پیش بینی قیمت این هفته لونا که اکنون بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال آن هستند باید گفت که همه چیر بستگی به روند قیمت این رمز ارز تا عصر روز یکشنبه و بسته شدن کندل هفتگی دارد.

اگر لونا بتواند روز یکشنبه که کندل هفتگی در آن بسته می شود را با کندل روزانه سبز پشت بگذارد می توان امید زیادی به افزایش قیمت این رمز ارز طی روزهای آتی داشت.

با این حال، بسته شدن با کندل روزانه قرمز خبر خوبی برای سرمایه گذاران به همراه نداشته و می تواند منجر به ریزش شدید قیمت شود.

پیش بینی قیمت لونا

لونا بر سر دو راهی| افزایش و ریزش قیمت تا چه نقاطی خواهد بود؟

در صورت بسته شدن کندل روزانه قرمز برای لونا، این رمز ارز وارد چهارمین هفته متوالی زیاندهی خود شده که می تواند منجر به ریزش شدید قیمت این رمز ارز طی روزهای آتی شود.

در این صورت، نخستین نقطه حمایت پیش روی لونا روی نقطه ۱.۶۳ دلار قرار دارد. در صورت ادامه این ریزش البته اوضاع وخیم تر نیز خواهد شد و حمایت بعدی پیش روی لونا روی ۱ دلار قرار خواهد داشت.

اما در صورتیکه گاوهاموفق به گرفتن کنترل بازار از دست خرس ها شوند، باید توجه داشت که لونا به شدت مستعد افزایش سریع قیمت به سمت ۴ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۹٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha