۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
گالا همچنان در مسیر نزولی قرار دارد| آیا روند قیمت تغییر خواهد کرد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

گالا همچنان در مسیر نزولی قرار دارد| آیا روند قیمت تغییر خواهد کرد؟

توکن گالا که سال گذشته یکی از محبوب ترین رمزارزهای بازار به حساب می آمد همچنان در مسیر نزولی قرار داشته و ۹۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

به گزارش بازار، پیش بینی قیمت گالا ممکن است در حال حاضر منفی باشد و دلایل این امر نیز کاملا منطقی است. این توکن از زمان نقطه اوج خود در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ با قیمت ۸۴ سنت به شدت سقوط کرده و تا کنون ۹۴.۰۴ درصد ارزش خود را از دست داده که منجر به ضرر سنگین سرمایه گذاران خود شده است.

گالا روز جمعه چهارمین ماه منفی خود را با افت ۳۴.۴۸ درصدی به پایان رساند. سنگین ترین زیان این توکن در این دوره مربوط به آوریل ۲۰۲۲ بود که ۴۸.۲۸ درصد کاهش یافت. از سوی دیگر، گالا ماه جدید را منفی آغاز کرده است و ۴.۲۶ درصد در روز کاهش یافته است.

با این حال، قیمت کنونی در سطح پشتیبانی حیاتی خود قرار دارد. هر گونه امید به بهبودی مستلزم آن است که گاوها از این کف فاصله گرفته و قیمت را بالا ببرند. در حالی که هر افزایشی ممکن است به عنوان فرصت های فروش جدید در کوتاه مدت تلقی شود، قیمت های فعلی برای کسانی که چشم انداز بلندمدت دارند می تواند جذاب باشد.

تا زمانی که صنعت بازی های بلاکچین پتانسیل رشد را داشته باشد، توکن گالا نیز از این پتانسیل بهره برده و پیش بینی های صعودی بلند مدت قیمت خود را حفظ خواهد کرد. اما در نگاه کوتاه مدت، نمی توان فعلا وارد بازار خرید این توکن شد.

پیش بینی قیمت گالا
حرکت قیمت اکنون در حال آزمایش سطح پشتیبانی ۰.۰۵۴۱۵ است. شکست این سطح به خرس ها امکان دسترسی به کف تاریخی ۰.۰۱۷۹۴ را می دهد. لین کف که آخرین بار در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۱ مشاهده شد، در صورت ظاهر شدن روی نمودار، می تواند سطح قیمت جدیدی را برای گالا تشکیل دهد.

از سوی دیگر، جهش به محدوده بالای قیمت ۰.۰۵۴۱۵، گاوها را قادر می سازد تا به مقاومت ۰.۱۰۰۵۶ دسترسی پیدا کنند. اگر تحرک قیمت بالاتر از این سطح حرکت نماید، مقاومت ۰.۱۴۸۷۸ برای گاوها قابل دستیابی خواهد بود.

پاکسازی این سطح و خط میانگین، متحرک ۲۰۰ روزه روند نزولی کوتاه مدت را معکوس می کند، به طوری که ۰.۲۲۰۸۵ دلار و ۰.۲۹۱۷۲ دلار به عنوان اهداف اضافی به سمت شمال وارد تحلیل خواهند شد.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha