۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
تکمیل واحدهای نیمه تمام «مسکن مهر» گلستان در قالب طرح نهضت ملی
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

تکمیل واحدهای نیمه تمام «مسکن مهر» گلستان در قالب طرح نهضت ملی

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تکمیل هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر استان در طرح ملی مسکن خبرداد.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر آماده سازی و تجهیز کارگاه احداث تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سایت مسکن مهر گرگان بیش از هزار واحد نیمه تمام وجود داشت که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تکمیل خواهد شد و تسهیلات اختصاص یافته به این واحدها هم افزایش خواهد یافت.

ملک ادامه داد: چنانچه این همکاری و واگذاری از سوی مالکان انجام نشود قرارداد مسکن مهر با آن‌ها فسخ شده و این املاک به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه در خصوص پیشرفت فیزیکی احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در حال تامین زمین در بسیاری از شهرها هستیم و در برخی مناطق به صورت خودمالک یا گروه ساخت واگذاری انجام شده که در شرف اخذ پروانه هستند.

ملک همچنین در خصوص تامین زمین در دیگر شهرهای استان تصریح کرد: طی توافقی که در کارگروه امور زیربنایی اخیر، با بنیاد مستضعفان شکل گرفت موفق به الحاق بخشی از زمین در شهرستان کلاله شدیم که مرحله آماده سازی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در شهرهای چون گرگان که عرصه بزرگ بوده و نیاز به طرح شهرسازی و مجوزات لازم داشته، این مجوزها اخذ شده و طراحی عرصه به صورت کوچه ها، معابر، طرح های پهنای تجاری و مسکونی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در حال حاضر به طور همزمان با انبوه سازان و سازندگان و همینطور شرکت های ساخت و ساز جلساتی برگزار می شود، تا با توجه به مبالغی که از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شده با آنها به توافق رسیده و وارد مرحله ساخت شویم.

ملک یادآور شد: در حال حاضر طی تفاهم نامه ای که بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد، به زودی کارگاه احداث هزار و ۴۰۰ واحدی در گرگان آغاز می شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha