۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
شرکت در نمایشگاه قزاقستان دریچه ای برای دست یابی به بازارهای جدید است
در گفتگو با بازار؛

شرکت در نمایشگاه قزاقستان دریچه ای برای دست یابی به بازارهای جدید است

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به آغاز نمایشگاه تولیدات شرکت های ایرانی از جمله گلستان در قزاقستان گفت: شرکت در نمایشگاه آلماتی دریچه ای برای دستیابی به بازارهای جدید است.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: حضور در نمایشگاه قزاقستان یک فرصت منحصر به فرد برای شرکت های گلستانی و حتی سایر استان ها تلقی می شود تا از این طریق و با دیدارهای فشرده حضوری مشتریان مناسبی برای خود پیدا کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور در رخدادهای اقتصادی باید توام با برنامه و انسجام باشد، افزود: برای رسیدن به بازارهای جدید علاوه بر مولفه های قیمتی باید بر کیفی سازی کالا و خدمات هم دقت نظر داشته باشیم.

وی گفت: حذف واسطه ها و تعامل مستقیم با طرف های اصلی قرارداد از محاسن نمایشگاه های خارجی است که زمینه ساز افزایش صادرات خواهد بود.

منتظری بیان کرد: بافت جمعیتی گلستان و حضور قزاق ها و ترکمن ها یک پتانسیل مهم برای بازاریابی و توسعه مراودات تجاری با کشورهای منطقه مانند ترکمنستان قزاقستان و دیگر اعضای کشورهای عضو اوراسیا محسوب می شود.

به گزارش بازار، نمایشگاه اختصاصی ایران در آلماتی قزاقستان به همت شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری و با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان از یازدهم آغاز و تا سیزدهم تیرماه ادامه دارد. این نمایشگاه دوم تا چهارم جولای ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آلماتی (آتاکنت اکسپو) برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha