۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
گلایه مسافران از سازمان هواپیمایی کشوری و کنسلی پروازها

گلایه مسافران از سازمان هواپیمایی کشوری و کنسلی پروازها

سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در دسترس نیست.

به گزارش بازار، ‌ مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری درحالی مسافران هوایی را برای پیگیری اعتراض‌ها و ثبت تخلفات شرکت‌های هواپیمایی به سامانه حقوق مسافر ارجاع می‌دهند که این سامانه خارج از دسترس است و امکان ثبت مشکلات مهیا نیست.

تعدادی از شهروندان ظهر امروز در تماس با خبرگزاری سازمان صداو سیما اعلام کردند، که شرکت هواپیمایی سپهران پرواز تهران - مشهد شماره ۴۳۴۰ پانزدهم تیر را بدون بیان علت مشخصی باطل کرد، و این ابطال پرواز باعث بروز مشکلاتی، ازجمله تحمیل جریمه کنسلی پرواز برگشت و هتل به مسافران شده است.

یکی از مسافران در ادامه افزود: برای ثبت شکایت از شرکت هواپیمایی سپهران، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ چند دفعه به سامانه اینترنتی حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشور مراجعه کرده است، اما این سایت در دسترس نبوده است.

رصد ما نیز نشان داد مشکل سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری حتی تا بعد از ساعت ۲۱ هم برطرف نشد.

لازم به ذکر است سایت حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری امروز درحالی در دسترس مسافران هوایی نبود که سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی آتا به دلیل گران فروشی و رعایت نکردن نرخ مصوب شورای عالی هواپیمایی کشوری خبرداد و گفت: هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی حق افزایش قیمت بدون مجوز و فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب را ندارند و هواپیمایی آتا موظف است مازاد وجه دریافتی از مسافران، را به آن‌ها استرداد نمایید.

میراکبر رضوی با انتشار خبری ازهموطنان خواست: درصورت عدم دریافت پول خود مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام و مدارک لازم را درسامانه حقوق مسافر پرتال سازمان به نشانی www.caa.gov.ir بارگذاری کنند تا اقدامات لازم در این خصوص به عمل آید، اما این سامانه فعال نبود که مسافری بتواند مدارک خود را بارگذاری کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین خانی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      1 0
      پرواز مشهد کیش تاریخ ۱۴ اردیبهشت ایران ایرتور با ۱۰ ساعت تاخیر پرواز کرد ،پس از یک ماه پیگیری شرکت گفت به شما خسارتی تعلق نمیگیره( چرا؟ چون ما در ایران بدنیا اومدیم)
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 0
      هواپیمایی کشوری زیرنظرشر‌کتهای هواپیمایی کارمیکنه هرچی اونا بیشترپول بدن بیشتر حق باآتهاست