۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
۷ هزار واحد صنفی استان سمنان مورد بازرسی قرار گرفتند
برای جلوگیری از تخلفات احتمالی؛

۷ هزار واحد صنفی استان سمنان مورد بازرسی قرار گرفتند

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: برای رصد شرایط بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی، هشت هزار واحد صنفی استان طی سال جاری مورد بازرسی قرار گرفتند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بازرسی بیش از هفت هزار واحد صنفی در سراسر استان سمنان طی سال جاری یکی از اقدامات ویژه ستاد تنظیم بازار بوده است، تاکید کرد: در این بازرسی ها تعزیرات، اصناف، جهاد و ... نیز حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ پرونده تخلف با کیفیت های مختلف در سراسر استان سمنان پس از بازرسی از اصناف مفتوح شده است، بیان کرد: بیشتر این پرونده ها، گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب اتیکت، عرضه خارج از شبکه و ... است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه عمده دغدغه های امروز مردم استان سمنان موضوعاتی است که به معیشت و وضعیت بازار باز می گردد، تاکید داشت: ما نیز در مجموعه نظارتی و حاکمیتی به دنبال افزایش رصد بازار هستیم.

تشنه دل با بیان اینکه بیشترین دغدغه بخش های تولیدی صنعتی ما نیز کم آبی، آلایندگی ها و ... است، تاکید داشت: حمایت از واحد های تولیدی از جمله سیاست های سازمان صمت و دولت برای ارتقای تولید و اشتغال زایی است.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha