۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
آمادگی همدان برای همکاری با سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه «دی ۸ »
استاندار همدان:

آمادگی همدان برای همکاری با سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه «دی ۸ »

همدان - استاندار همدان گفت: استان همدان آمادگی کامل برای همکاری با دانشگاه و سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه دی هشت در راستای افزایش تعامل و ارتقا پذیرش دانشجو را دارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با ایسیاکا عبدالقادر امام دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی دی هشت و عباس افخمی رئیس دانشگاه بین‌المللی گروه دی هشت، گفت: استان همدان دارای ۶۰ مرکز آموزش عالی و ۶۷هزار دانشجو است.

وی بابیان اینکه به خاطر وجود نام و آرامگاه بوعلی‌سینا که در شهر همدان زیسته و از دنیا رفته همدان یک مرکز و قطب علمی برای کشور محسوب می‌شود، افزود: تلاش کردیم نام بوعلی‌سینا و آوازه پرافتخار او را زنده نگه داشته و راه او را ادامه دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه استقرار دانشگاه دی هشت در استان همدان یک انتخاب به‌جا و مناسب بوده است، افزود: دولت توجه ویژه‌ای به دانشگاه دی هشت در استان همدان دارد و در پی آن است تا محل مناسبی برای استقرار آن، طراحی و اجرا کند.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: با توجه به اهمیت ویژه دانشگاه دی ۸ در استان همدان به دنبال آن هستیم تا با کمک و مساعدت‌های دانشگاه بوعلی و دولت سیزدهم، یک هویت مستقل و جایگاه ویژه‌ای برای دانشگاه دی ۸ در نظر بگیریم.

وی گفت: استان همدان آمادگی کامل برای همکاری با دانشگاه و سازمان همکاری‌های اقتصادی گروه دی هشت در راستای افزایش تعامل و ارتقا پذیرش دانشجو را دارد.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha