۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
ایجاد دفتر حمایت قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان
در بازدید از واحدهای صنعتی مطرح شد؛

ایجاد دفتر حمایت قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از افتتاح دفتر حمایت قضایی از شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای حمایت عملیاتی از شرکت‌های دانش بنیان و جامعه نخبه استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، محمد جعفر عبدالهی در دیدار از چهار واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان همزمان با هفته قوه قضائیه با حضور استاندار و رئیس صمت استان از ابتکار دستگاه قضایی استان سمنان در افتتاح دفتر حمایت قضایی از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای حمایت عملیاتی از شرکت های دانش بنیان و جامعه نخبه استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: تولید مورد حمایت دستگاه قضا است.

وی افزود: در پی جامع عمل پوشاندن به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از شرکت های دانش بنیان با رویکرد اشتغال آفرینی و در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه حمایت جدی از واحدهای تولیدی و جامعه نخبگان در دستور کار دستگاه قضایی استان است که به همین منظور دفتر حمایت قضایی از شرکت های دانش و اشتغال آفرین در مرکز استان افتتاح شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: تکیه به شرکت های دانش بنیان و اراده جوانان نخبه این مرز و بوم جایگاه علمی کشور را در دنیا متمایز کرده که به نظر می رسد شرکت های دانش بنیان می توانند در عرصه کاهش اطاله دادرسی و کاهش ورودی پرونده های به محاکم قضایی نیز نقش مهم و بسزایی را ایفا کنند.

عبدالهی بیان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در سال گذشته موفق به حمایت جدی به منظور احیاء و رفع مشکل ۱۹۲ واحد تولیدی در سطح استان با همکاری نهادهای دولتی بوده که در نتیجه این حمایت از بیکاری یک هزار و 500 کارگر جلوگیری که این حمایت در سال جاری نیز تداوم دارد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از شرکت نساجی دُرین ریس سمنان که اولین شرکت در صنعت نساجی جمهوری اسلامی ایران و دارای بزرگترین آزمایشگاه تکنولوژی نساجی به صورت دائمی و بزرگترین تکنولوژی ماشین آلات نساجی کشور است و با ۳۵۰ نیرو به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، بازدید کرد.

شرکت نانو ترکیب سمن دارا فعال در حوزه فرآوری ماده شیمیایی نانوسیلیکا که از مواد اولیه برای تولید رنگ های صنعتی و تایر خودروها تولید می کند دیگر واحدی بود که مورد بازدید قرار گرفت رئیس دستگاه قضایی استان سمنان از شرکت پارس آزمای جامع کومش نیز بازدید کرد.

این شرکت در حوزه نمونه گیری ،آزمایش و اعتبارسنجی استاندارد لوله های فاضلاب و پایش صحت کارکرده سازه ای وممیزی مقاومت هادی سیم و کابل توکار و روکار ساختمانی در استان سمنان فعال است.

شرکت همراه افق هوشمند دیگر شرکتی بود که مورد بازدید قرار گرفت از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شهر سمنان که در حوزه نگهداری، ساماندهی ،تحلیل سیستماتیک الگوریتم‌ها، چارت، شیت بندی،کدینگ های سازمانی ، الگوسازی رفتاری داده های محصله از همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی و مراکز علمی و دانشگاهی و سازمان های مردم نهاد در سطوح ملی ، منطقه ای و بین المللی فعالیت دارد.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha