ایرادات طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی اصلاح شد| تسهیل تبادل داده‌ها بین دستگاه‌های اجرایی
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ایرادات طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی اصلاح شد| تسهیل تبادل داده‌ها بین دستگاه‌های اجرایی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اصلاح ایرادات طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی به منظور تامین نظر شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روح الله عباس پور در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۷ تیرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستورکار امروز کمیسیون رفع ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی بود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی، در نهایت ایرادات شورای نگهبان به این طرح رفع شد و این طرح برای رسیدگی به صحن علنی مجلس ارسال شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح اهداف طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، توضیح داد: هدف طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها و اطلاعات ملی این است که داده‌های ایجاد شده در سازمان‌های مختلف از استاندارد و فرمت مناسب برخوردار شوند تا سایر سازمان‌ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها و اطلاعات ملی، تبادل داده‌ها بین دستگاه‌های اجرایی را تسهیل می‌کند، ادامه داد: طبق این طرح اگر دستگاهی در ارائه اطلاعات همراهی نکند، جرم انگاری می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha