۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
ثبت ۳۲ اختراع تولیدی و صنعتی حوزه انرژی در ساری
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ثبت ۳۲ اختراع تولیدی و صنعتی حوزه انرژی در ساری

قائمشهر- نجاتی مقدم، عضو هیئت مدیره شرکت تولیدی سرنا نیک نوین از ثبت ۳۲ اختراع تولیدی و صنعتی در حوزه آب و انرژی خبر داد.

حسین نجاتی مقدم در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه سال های سال در زمینه نواوری و مدل ساری فعالیت می کنیم، اظهار داشت: تاکنون ۳۲ اختراع توسط واحد تولیدی ثبت و ابداع شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در زمینه انرژی داریم، تولید انرژی از خلاء هوا را از جمله اختراعات ذکر کرد و گفت: وقتی در دستگاه خلاء ایجاد می شود سبب حرکت و تحرک ژنرانورها می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه تولید انرژی از طریق خلاء در ابعاد مختلف برای مصارف خارنگی و یا نیروگاه ها کاربرد دارد، گفت: از این دستگاه می توان در شهرک های صنعتی که بحث انرژی در آن مطرح است، کاربرد ویژه ای دارند.

عضو هیئت مدیره شرکت سرنا نیک نوین یادآور شد: طی تابستان سال قبل مشکلات زیادی در حوزه انرژی داشتیم و بهره گیری از دستگاه تولید انرژی از طریق خلاء هوا می توان مناطق محروم و یا دارای مشکل انرژی و آب بهره گیری کرد.

نجاتی مقدم که تاکنون در مسابقات بین المللی زیادی از جمله روسیه موفق به کسب مدال شده است، تجاری سازی اختراعات را از اقدامات برشمرد و گفت: در مسابقات سوئیس موفق به کسب مدال طلا شدیم.

وی طرح جمع آوری زباله از داخل جوب را از دیگر اختراعات ذکر کرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      1 0
      این ادعاهای بی اساس رو خبری نکنید اینا تا حالا با این بلوف هاشون خیلی هارو سرکیسه کردن