۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
بدقولی برند معروف تولید لوازم خانگی اصفهان در تحویل کالا| رئیس اتحادیه: کارخانه مقصر است
در گفت و گو با بازار بررسی شد؛

بدقولی برند معروف تولید لوازم خانگی اصفهان در تحویل کالا| رئیس اتحادیه: کارخانه مقصر است

اصفهان- قندی؛ نایب رئیس اتحادیه بازار لوازم خانگی اصفهان با توجه به تحویل دیرهنگام لوازم خانگی به ویژه توسط یک برند خاص اصفهانی گفت: مقصر اصلی در این زمینه کارخانه‌های تولیدکننده و نه فروشندگان هستند.

علیرضا قندی در گفت و گو با خبرنگار بازار، در پاسخ به این مطلب که یکی از مسائلی که گلایه‌های زیادی را برای مردم در زمینه لوازم خانگی ایجاد کرده است تحویل دیرهنگام کالای سفارش داده شده است، اظهار داشت: متاسفانه به این موضوع اذعان داریم و مقصر اصلی در این زمینه کارخانه ای است که برند مورد نظر را تولید می کند.

وی افزود: به عنوان مثال کارخانه به فروشگاه‌های زیرمجموعه خود اعلام می کنند که زمان تحویل دو ماهه است و فروشگاه نیز به خریدار همین بازه زمانی را اعلام می کند، اما در عمل این اتفاق نمی افتد و کارخانه مورد نظر تولید را عقب انداخته و این بدقولی ها گلایه های شهروندان را در پی دارد.

نایب رئیس اتحادیه بازار لوازم خانگی استان اصفهان در ارتباط با زمان تحویل کالا توسط یک برند ایرانی معروف تولید لوازم خانگی در اصفهان تصریح کرد: در واقع این کارخانه قبل از اینکه مراحل تولید یک کالا را به مرحله پایان برساند به فروشگاه های زیرمجموعه خود اعلام می کند و آنها کالای مورد نظر را به فروش می رسانند اما کارخانه مورد نظر در موقع مقرر آن را در اختیار فروشنده قرار نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های مردم این است کالایی که می خرند، به موقع به دستشان برسد و دچار تاخیر در تحویل نشود، ادامه داد: در ارتباط با برند خاصی که مطرح شد، شکایت هایی از سوی مردم به اتحادیه داشته ایم و به مسئولان کارخانه های مورد نظر متذکر شده ایم که بدقولی نکنند.

قندی با تاکید بر اینکه این موضوع به فروشگاه ها برنمی گردد و فروشندگان لوازم خانگی دخل و تصرفی در دیرکرد تحویل کالا ندارند، گفت: از آنجایی که همواره یکی از دغدغه های اساسی مردم تامین و خرید لوازم خانگی بوده است سعی کرده ایم که شرایطی را فراهم کنیم که گلایه ها کمتر باشد.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha