۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
استیضاح فاطمی امین فعلا متوقف شد| قول رئیس جمهور برای تفکیک وزارت صمت و معرفی ۲ وزیر
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

استیضاح فاطمی امین فعلا متوقف شد| قول رئیس جمهور برای تفکیک وزارت صمت و معرفی ۲ وزیر

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه هدف از استیضاح وزیر صمت تغییر و اصلاح معیشت مردم بود، گفت: اینجانب به همراه ۱۶ نفر دیگر هنوز امضاءهای خود را برای استیضاح وزیر صمت پس نگرفته ایم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری درباره استیضاح وزیر صمت، گفت: به یقین با توجه به گرانی‌های اخیر و افزایش ساعتی قیمت‌ها، نمایندگان دغدغه معیشت مردم را دارند و هدف از این استیضاح تغییر و اصلاح معیشت مردم بود ضمن آنکه کنترل بازار کالاهای اساسی و بازار خودرو ازجمله خواسته‌های ما محسوب می شود اما با توجه به مذاکرات میان رئیس مجلس با رئیس دولت و قول تفکیک دو وزارتخانه و معرفی وزرای جدید ظرف دو ماه آینده ازسوی رئیس‌جمهور، فعلا مسئله استیضاح منتفی شده است چراکه دغدغه ها با تفکیک و اصلاح وزارتخانه‌ محقق خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب به همراه ۱۶ نفر دیگر از نمایندگان هنوز امضاءهای خود را برای استیضاح وزیر صمت پس نگرفتیم و فقط فرصتی به دولت برای اجرای کردن قول‌های خود داده شده است.

وی معتقد است تبدیل وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه با توجه به تقسیم کردن مسئولیت و کاهش مسئولیت و بار بر دوش یک وزیر می‌تواند در ساماندهی بازار موثر باشد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: اینکه دوباره برای در دست گرفتن مسئولیت یکی از وزارتخانه‌ها آقای فاطمی امین معرفی شود، تصمیم دولت خواهد بود اما مجلس حق دارد مجددا به آن رای موافق یا مخالف دهد.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha