۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
مهمترین کار ویژه‌های دانش بنیان‌ها کمک به بهره‌وری تولید است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مهمترین کار ویژه‌های دانش بنیان‌ها کمک به بهره‌وری تولید است

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه مهمترین کارویژه‌های دانش بنیان‌ها کمک به بهره‌وری تولید است، گفت: حمایت از تولیدات دانش بنیان در زمره اولویت‌های کاری دولت است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولیدات داخلی در اقتصاد مقاومتی و تحقق آن نقشی بسزا دارد، لذا بنای دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی حمایت از تولید است، بیان کرد: در راستای افزایش سهم تولید وصادرات و فرصت های شغلی در استان اقداماتی مانند صدور کد گمرکی برای سمنان و همچنین ارائه تسهیلات به تولیدگران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ارتقای شرکت های دانش بنیان از لحاظ کیفی و کمی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: پارک علم و فناوری به منظور ارتقای بهره‌وری و راندمان تولیدات استان به خصوص تولیدات حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری، نقش آفرینی کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مهمترین کارویژه های دانش بنیان ها، کمک به بهره وری تولید است که از طریق همراهی تولید و دانش میسر می‌شود، ابراز داشت: دانش بنیان‌ها همچنین در کیفی سازی محصولات تولیدی نیز نقش دارند.

ارتقای شرکت های دانش بنیان از لحاظ کیفی و کمی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار دولت قرار دارد

هاشمی بیان کرد: هم اکنون فصل برداشت گندم در استان سمنان است و شاهد هستیم واحد های تولیدی گندم که از فناوری و دانش بهره گرفته اند، عملکرد بهتری را در سطح کشت ارائه کرده اند لذا ارتباط بین دانش بنیان ها در حوزه کشاورزی را ارتقا بدهیم.

وی با بیان اینکه دیگر کارویژه دانش بنیان ها در استان سمنان اقدامات ترویجی است، تاکید کرد: استان سمنان در زمینه معادن و کشاورزی دارای ظرفیت های ویژه ای هستند که نیاز داریم تا این مسائل در ارتباط با دانش ارتقا پیدا کنند.

استاندار سمنان همچنین گفت: برگزاری کارگروه رفع موانع و مشکلات دانش بنیان ها در استان سمنان یکی از اقداماتی است که به صورت جدی توسط استانداری سمنان دنبال و به صوره هفتگی مسائل شرکت ها به صورت موردی بیان و برای برطرف ساختن شان مصوبات خوبی نیز به تصویب می رسد.

کد خبر: ۱۵۸٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha