۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
صادرات ورقه های سیمانی به ۶ کشور همسایه| نوسان قیمت چالش «تولید» است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صادرات ورقه های سیمانی به ۶ کشور همسایه| نوسان قیمت چالش «تولید» است

گرگان- میرزایی، مدیر شرکت دیوار پوشش سیمان پارت از صادرات ورقه های سیمانی به شش کشور همسایه خبرداد و گفت: جدید و ناشناخته بودن و نوسان قیمت چالش محصولات ما است.

حامد میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت دیوار پوشش سیمان پارت تنها تولیدکننده ورق‌های سیمانی الیاف‌دار در خاورمیانه است که توان تولید محصولاتی برای نمای ساختمان، پارتیشن بندی، سقف، کف و غیره را دارد.

مدیر شرکت دیوار پوشش سیمان پارت گفت: بر اساس گزارشات واحد فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محصولات این شرکت با کیفیت ترین محصول موجود در بازار داخل کشور است.

وی افزود: محصولات این شرکت که در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی بندرگز تولید شده به اکثر شهرهای کشور که در حال ساخت بناهای نوین و مدرن هستند، ارسال می‌شود.

میرزایی ادامه داد: همچنین این محصول از سال ۱۳۹۵ به سایر کشورهای همسایه مانند ترکمنستان، افغانستان، آذربایجان، عراق، سوریه و قزاقستان صادر می‌شود.

مدیر شرکت دیوار پوشش سیمان پارت اصلی ترین چالش این صنعت را واردات محصول مشابه از کشورهای همسایه به کشور عنوان کرد و گفت: جلوگیری از واردات سیمان الیافدار و حمایت از تولید داخلی باید در دستور کار مسئولان امر قرار گرفته تا این صنعت در کشور توسعه یابد.

وی افزود: افزایش قیمت مواد اولیه‌ تولید این محصول و همچنین ناشناخته بودن آن از دیگر چالش‌های موجود در این حوزه است.

میرزایی در ادامه از تاثیر شیوع ویروس کرونا در این حوزه گفت: با توجه به شیوع این ویروس، صنعت ساختمان به فعالیت خود ادامه داد و به نوعی این پاندمی به نفع و سود ما بود زیرا جلوی واردات محصولات مشابه خارجی گرفته شد.

گفتنی‌ است شرکت دیوار پوشش سیمان پارت به طور مستقیم برای ۸۰ نفر اشتغالزایی کرده و برای تامین مواد اولیه با دو کارخانه خمیر کاغذ، همکاری دارد که در آنجا هم زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم شده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha