۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
اصلاح و توسعه ۶۰ درصد شبکه‌های فاضلاب حاشیه شهر همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

اصلاح و توسعه ۶۰ درصد شبکه‌های فاضلاب حاشیه شهر همدان

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: اصلاح و توسعه ۶۰ درصد شبکه‌های فاضلاب سنتی حاشیه شهر همدان در حال انجام است.

به گزارش بازار، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب نقاط حاشیه‌ای شهر از جمله اقداماتی است که به صورت سالانه عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس و مطابق قرارداد ابلاغ شده در فروردین ماه، اصلاح و توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب برخی مناطق کمتر برخوردار شهر همدان در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس اصلاح و توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حاشیه شهر نظیر مجیدآباد، قاسم‌آباد، خضر، اسلامشهر، شورین، شهرک الوند، حصار مطهری و سیلو از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته که بر همین اساس تاکنون توسعه شبکه فاضلاب منطقه شورین اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده اصلاح و توسعه قریب به چهار کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در برخی نقاط حاشیه‌ای شهر در مدت ۹ ماه کاری در دستور کار است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه بخشی از شبکه فرسوده شهر از حالت سنتی به مدرن تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: انتخاب مناطق اعلام شده بر اساس گزارش حوادث و اعلام نیاز مشترک انجام می‌شود، ضمن اینکه با پایان پذیرفتن این قرارداد، اصلاح و توسعه شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در دیگر نقاط شهر همدان نیز طی سال‌های آتی اقدام خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha