۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
ضرورت برابری قیمت نان در خوزستان با تهران
معاون استاندار خوزستان خواستار شد:

ضرورت برابری قیمت نان در خوزستان با تهران

اهواز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: افزایش قیمت نان در استان خوزستان باید به قیمت تهران برسد.

سید نورالله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از مهر سال گذشته ابلاغیه‌ای به استان‌ها ابلاغ شد که به علت افزایش قیمت‌ها و همچنین هزینه‌های جاری که نانواییان با آن درگیر هستند و اعتراضات زیادی داشتند مقرر شد بررسی و افزایش قیمت در نظر گرفته شود البته مشروط بر اینکه باید حداکثر به قیمت تهران برسد.

وی در همین خصوص افزود: از آن موقع کار کارشناسی دقیقی انجام شد و کارگروه‌های مختلفی در ذیل کارگروه گندم و آرد و نان استان، کارگروه تنظیم بازار استان بررسی‌های جامعی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: کار کارشناسی که انجام شد نهایتا قرار بود که آبان ماه و آذرماه سال گذشته ابلاغ کنیم ولی به دلیل شرایطی که در استان داشتیم و موضوع بنزین که پیش آمد و بر اساس ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت‌ها ما نیز تبعیت کردیم ولی مشکلاتی که در نانوایی‌ها هستند به علت هزینه‌ها مشکلاتی در کیفیت نان و کاهش چانه به دنبال داشت بنابراین ناچار شدیم که برای بهبود کار و کیفیت و جبران بخشی از هزینه‌هایی که نانواها دارند اقدام کنند.

حسن زاده در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه خوزستان قطب گندم است و دلیل افزایش قیمت چیست، توضیح داد: بالاخره نانوایی‌ها هزینه‌های ثابتی دارند و قیمت تمام شده نانوایی‌ها را باید در نظر بگیریم.

کد خبر: ۱۵٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میثم IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 0
      اشکال نداره گران کنید ولی هم باید پاسخ گوباشید کیفیت نان وزن نان و برخورد نانوایی ها با مردم اگر بتوانید که بعید میدانم چون فقط آقای آتشکده در اتحادیه پاسخگو هست بقیه هیچ حتی نمی دانند نان چیست نان سنگک را ازروی بلندی کوتاهی می شناسند نه کیفیت نه وزن تروخدا مارو زیاد نخندونین دلم درد گرفت