۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تبصره ۱۸ در فارس جذب شد | شناسایی  ۶۹۵ واحد تولیدی راکد
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس:

۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تبصره ۱۸ در فارس جذب شد | شناسایی ۶۹۵ واحد تولیدی راکد

شیراز- سرپرست هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بند الف تبصره ۱۸ اعتبار داریم، گفت: تنها ۵۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات جذب شده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محسن ربانی‌زاده با اشاره به اینکه هم منابع داریم و هم نیازها باید عارضه یابی شود، گفت: برای اینکه منابع به نیازها وصل شود باید فرایندها اصلاح شود، خرد جمعی و تفکر سیستمی می‌تواند مشکلات حوزه اقتصادی و صنعتی را حل کند.

ربانی زاده با اشاره به حذف ارز ترجیحی نیز گفت: بعد از تثبیت بازار می توان از محاسن این طرح بهره برد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از جامعه مستاجر هستند و ۳۵ درصد درآمد خانوار را شامل می شود،ادامه داد: میزان افزایش اجاره بها امسال ۲۵ درصد در کلانشهرها بود که در حال پیگیری هستیم.

نباید قیمت مرغ از ۵۹ هزار ۸۰۰ تومان بالاتر برود
معاون استاندار فارس همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ و سایر کالا ها افزود: نباید قیمت مرغ از ۵۹ هزار ۸۰۰ تومان بالاتر برود و اگر به دنبال اشتغال پایدار باشیم باید از تولید حمایت کنیم و تولیدات مدنظر مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان است تا وابستگی به خارج از کشور حذف شود.

ربانی زاده با اشاره به شناسایی بیش‌ از ۶۹۵ واحد تولیدی راکد، عنوان کرد: با بررسی این واحدها بیش از ۲۲۰ واحد را که می توان وارد چرخه تولید کرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha