۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
توسعه صادرات و گسترش بازارهای جهانی رویکرد اصلی دولت سیزدهم
معاون امور تعاون وزارت کار مطرح کرد

توسعه صادرات و گسترش بازارهای جهانی رویکرد اصلی دولت سیزدهم

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در کشور بیش از یکصدهزار تعاونی فعال است، گفت: توسعه صادرات و گسترش بازارهای جهانی تعاونی‌ها رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش بازار، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از پاویون بخش تعاون کشور در اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی توانمندی‌های شرکت‌های کوچک و متوسط گفت: ارتقای صادرات بخش تعاون و افزایش توان رقابت‌پذیری محصولات تولیدی و خدماتی، مستلزم تقویت زیرساخت‌های تسهیل‌کننده صادرات است.

مسکنی افزود: حمایت از حضور تعاونی‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از رئوس برنامه‌ها و رویکردهای معاونت امور تعاون در سال ۱۴۰۱ است.
وی با اشاره به تحریم ظالمانه و ادامه محدودیت‌های شیوع ویروس کووید۱۹، گفت: توجه به گسترش صادرات غیرنفتی موجب تقویت بخش تعاون و در نهایت اقتصاد کشور خواهد شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تعاونی‌های کشور در بخش تولید (عمدتاً در رسته و حوزه‌های تولید مواد غذایی، کشاورزی، دام، طیور و شیلات) مشغول فعالیت هستند.

وی تأکید کرد: تعاونی‌ها نقش مؤثری در اشتغال‌زایی و حمایت از تولید ملی دارند.

مسکنی خاطرنشان کرد: ایجاد پاویون ویژه فعالان بخش تعاون در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فرصتی برای آشنایی عینی با بازارهای هدف، تقویت بازار تعاونی‌ها، جلب و کسب درآمدهای بیشتر و کشف بازارهای جدید است.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha