۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
ثبت نام ۳۰۰۰ هزار مستأجر گلستانی برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن
در گفتگو با بازار بیان شد؛

ثبت نام ۳۰۰۰ هزار مستأجر گلستانی برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سال جاری تاکنون نزدیک به سه هزار مستاجر گلستانی متقاضی بهره مندی از تسهیلات کمک ودیعه مسکن بوده‌اند.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ که ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن آغاز شده تاکنون دو هزار و ۸۸۶ نفر در گلستان متقاضی بهره مندی از این تسهیلات بوده و اقدام به ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: شهرهای گرگان و گنبدکاووس بیشترین متقاضی دریافت ودیعه مسکن را داشته و تاکنون ۶۲ درصد از متقاضیان، حائز شرایط شناخته شده اند که اعطای تسهیلات به آن ها در حال انجام است.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ به تعداد دو هزار و ۴۷۱ متقاضی و در سال ۱۴۰۰ به تعداد سه هزار و ۵۸۰ متقاضی در سطح استان گلستان وام کمک ودیعه مسکن پرداخت شد.

ملک ادامه داد: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است، تاکید کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

ملک توضیح داد: نرخ سود تسهیلات ودیعه اجاره مسکن ۱۸ درصد بوده که پنج درصد این ۱۸ درصد یارانه ای و ۱۳ درصد توسط مردم پرداخت می‌شود و طول دوره بازپرداخت پنج ساله است.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • صابر رشیدی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 1
      فایده نداره چون دوسال ثبت نام کردم نتونستم بگیرم امسال هم همین تور چون زامین نیست کولیمو میفروشم