۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
مجوز پرداخت حقوق ۵۰ میلیونی بررسی می شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مجوز پرداخت حقوق ۵۰ میلیونی بررسی می شود

تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره وجود برخی قوانین برای پرداخت حقوق ۵۰ میلیونی در سال ۹۹، هفته آینده بررسی و در صورت تایید اصلاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در واکنش به اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره اینکه با وجود برخی قوانین مجلس در سال ۹۹ شاهد دریافت حقوق ۵۰ میلیون تومانی هم خواهیم بود، گفت: این موضوع در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه با رئیس دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار شد، بحث دریافت حقوق ۵۰ میلیون تومانی از سوی برخی افراد به دلیل وجود تعدادی از قوانین را هفته آینده در کمیته‌ای مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا بدانیم کدام قوانین باید در مجلس اصلاح شود.

تاجگردون تاکید کرد: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد داده و اعلام کرده، سه برابر ۷ برابر حداقل حقوق و دستمزد که رقمی بالاتر از ۳۰ میلیون تومان خواهد شد، موضوع دریافت حقوق ۵۰ میلیون تومانی را بیان کرده که در صورت صحیح بودن این مطلب باید اصلاح شود.

کد خبر: ۱۵٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اسدی IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      تا به حال حداکثر حقوق 7برابر حداقل دستمزد بوده که اگر حقوق مبنا 1میلیون و800هزارتومان باشد میشود 12میلیون وششصد هزار تومان !!!!!حالا شما این سه برابر 7برابر حداقل دستمزد رو از کجاتون درآوردید ؟قانون صراحتا" میگوید حداکثر پرداختی 7برابر حداقل دستمزد این تفسیر شما میشود 21برابر حقوق یک کارمند مگر یک مدیر یا رییس 21برابر یک کارمند کارمی کند که بخواهد به اندازه 21نفر حقوق بگیرد ؟حالا اینها به جای خود اینجایش جالب است که حقوق 57میلیونی میگیرند وتازه باید مزایا وفوق العاده آنرا را هم افشاء کنند که آن هم بصورت جدا پرداخت میشود واین تازه حقوقشان بوده