۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
رشد هزینه ها و چالش سرمایه در گردش| نوسان قیمت اعتماد مشتریان را خدشه دار می کند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رشد هزینه ها و چالش سرمایه در گردش| نوسان قیمت اعتماد مشتریان را خدشه دار می کند

گرگان- زاهدی، مدیرعامل شرکت ایمن سازان دنیای هوشمند هیرکان با اشاره به رشد هزینه ها و چالش سرمایه در گردش، گفت: نوسانات قیمت در بازار اعتبار ما را در بین مشتریان دچار می کند.

محمد زاهدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت ایمن سازان دنیای هوشمند هیرکان یک مجموعه دانش بنیان است که در حوزه درب های اتوماتیک، دوربین های مداربسته، فنس های الکترونیک و سایر محصولات هوشمند ساختمان فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت ایمن سازان دنیای هوشمند هیرکان افزود: این مجموعه با وارد کردن قطعات مورد نیاز از شهرستان اراک که قطب تولید آلومینیوم است و همچنین کشور چین، در استان اقدام به مونتاژ محصولات کرده است.

وی ادامه داد: ما در این شرکت زمینه اشتغال پنج نفر به صورت مستقیم و هشت نفر را به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده اما در تامین هزینه ها به مشکل برخورده ایم.

زاهدی در خصوص معضلات موجود در حوزه فعالیت شرکت ایمن سازان دنیای هوشمند هیرکان، گفت: افزایش روزانه قیمت ها موجب شده تا مشتریان ما اعتماد خود را نسبت به مجموعه از دست دهند.

مدیرعامل شرکت ایمن سازان دنیای هوشمند هیرکان بیان کرد: طبق قیمت های موجود در بازار و افزایش غیرمنطقی این قیمت ها مجبور می شویم در زمان تحویل کار یک قیمت و پس از اجرا قیمت متفاوتی به مشتری اعلام کنیم که این موضوع می تواند به اعتبار ما آسیب برساند.

وی تصریح کرد: مجموعه ما ظرفیت توسعه داشته و ما ایده های نوینی برای توسعه هرچه بیشتر شرکت داریم اما عدم تعادل در بازار راه توسعه شرکت ایمن سازان دنیای هوشمند هیرکان را سد می کند.

زاهدی در انتها در خصوص تاثیر کرونا بر فعالیت های این شرکت، گفت: از آنجایی که ما یک شرکت خدماتی هستیم، کرونا بر فعالیت ها ما اثر مستقیمی نداشته و بیشتر صدماتی که بر ما وارد می شود در حوزه اقتصادی است.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha