۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
احتمال جهش قیمت لونا ۲| قیمت تا کجا رشد خواهد کرد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال جهش قیمت لونا ۲| قیمت تا کجا رشد خواهد کرد؟

با توجه به حمایت چشمگیر سرمایه گذاران پروژه لونا ۲ از این رمز ارز و همچنین پذیرش آن توسط سوئیچ میان بلاکچینی ورم هول، به نظر می رسد شرایط برای افزایش قیمت این رمز ارز مهیا شده است.

به گزارش بازار، با نزدیک شدن جامعه مشتریان لونا ۲ به افزایش بودجه توسعه دهندگان شبکه این رمزارز جدید، سیستم اتصال میان شبکه ای «ورم هول» (Wormhole) نیز از امکان اتصال میان بلاکچین های مختلف که این رمز ارز بر روی آنها قرار دارد خبر داده و به طور رسمی اعلام کرده که از لونا ۲ استقبال خواهد کرد.

ورم هول اعلام کرده که اعضای ارشد این شرکت به اتصال لونا ۲ به این سوئیچ میان بلاکچینی رای داده اند که از هفته آینده اتصال لونا ۲ به این سوئیچ جهت تولید توکن های رپ شده WLUNA امکانپذیر خواهد بود.

بنا به گفته کارشناسان بازار رمزارزها، جامعه لونا ۲ که متشکل از تمامی سرمایه گذاران و هولدرهای این رمز ارز است، تاکنون موفق به جمع آوری میلیون ها دلار سرمایه جهت حمایت از پروژه های مختلف این اکوسیستم جدید شده اند. همچنین شبکه ترا جدید تاکنون مورد استقبال چندین بلاکچین مختلف قرار گرفته است.

همچنین گفتنی است اعضای جامعه لونا ۲ تاکنون موفق به تشکیل استخر سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری برای این رمز ارز شده اند که بر خلاف لونا ۱ پیش از فروپاشی، کنترل آن کاملا بر عهده اعضای جامعه لونا بوده و بنیاد لونا گارد و دو کوان هیچ دخل و تصرفی بر آن نخواهند داشت.

احتمال چهش قیمت لونا ۲ همزمان با توسعه زیرساخت های آن

احتمال جهش قیمت لونا ۲| قیمت تا کجا رشد خواهد کرد؟

با توجه به حمایت های مذکور انجام شده از سوی بلاکچین های مختلف برای لونا و همچنین تشکیل صندوق ۶۰۰ میلیون دلاری توسط جامعه لونا، اگرچه قیمت این رمز ارز همچنان در محدوده زیر ۲ دلار قرار داشته و در چنگال خرس های بازار گرفتار است، اما پتانسیل زیادی برای افزایش و حتی جهش قیمت طی میان مدت دارد که در این صورت، قیمت لونا ۲ می تواند تا محدوده ۳ دلار افزیش قیمت را تجربه نماید.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha