۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
تامین سوخت ۲۲ شهرک صنعتی آذربایجان غربی با گاز طبیعی
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد

تامین سوخت ۲۲ شهرک صنعتی آذربایجان غربی با گاز طبیعی

ارومیه- مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ۲۲ شهرک صنعتی استان با گاز طبیعی تامین سوخت می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا شیخی ظهر جمعه در جمع مدیران این اداره کل در محل شرکت گاز استان با اشاره به تامین سوخت شهرک های صنعتی استان گفت: در حال حاضر، ۲۲ شهرک صنعتی استان از طریق گاز طبیعی تامین سوخت می شوند و بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و مصارف عمده، انرژی خود را از این محل تامین می کنند.

وی با اشاره به شعار سال گفت: جهش تولید از هم اکنون باید مورد توجه تمامی ادارات و سازمان ها قرار گیرد که اداره گاز آذربایجان غربی نیز در تلاش برای تامین انرژی واحدهای صنعتی و تولیدی است تا با جهش در امر گازرسانی به صنایع، بستر رونق تولید و گسترش واحدهای تولیدی را فراهم کند.

شیخی ادامه داد: باید با فراهم آوردن انرژی و سوخت مورد نیاز کارگاه ها و کارخانجات تولیدی به شکل پایدار و ارزان، گامی در راستای جان بخشیدن به واحدهای تولیدی و کمک به رونق تولید برداشته شود.

وی همچنین به برنامه ریزی این اداره کل برای اتمام پروژه های در دست اجرا نیز گفت: در سال جدید، برنامه ریزی برای اتمام پروژه های در دست اجرا با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به سرعت بخشی فعالیت های این اداره کل برای گازرسانی به مناطق محروم نیز گفت: در سال جدید پروژه های گازرسانی به مناطق روستای و شهری محروم، سرعت بیشتری خواهد گرفت. 

کد خبر: ۱۵٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha