۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
 نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان برگزار می شود
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان:

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان برگزار می شود

زنجان- قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از ۶ تا ۱۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می شود.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خوشبختانه یکی از قوی‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در استان در سال ۱۴۰۱ تا چند روز دیگر افتتاح خواهد شد، گفت: عموم مردم می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از ۶ تا ۱۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲.۳۰ خواهد بود و این نمایشگاه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قندیلی تاکید کرد: در محل ورودی نمایشگاه ، با استفاده از تب‌سنج و دمای بدن، کرونای افراد تست می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ویترین اقتصادی هر استان محسوب می‌شود، افزود: هر چقدر بتوانیم نمایشگاه‌های تخصصی بیشتری در سطح استان برگزار کنیم قطعاً به پویا شدن اقتصاد استان زنجان کمک می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان تصریح کرد: برگزاری هر نمایشگاه به طور مستقیم و غیرمستقیم به ایجاد اشتغال در استان کمک شایانی می‌کند که انتظار می‌رود مسئولان جدید اقتصادی استان زنجان با نمایشگاه هماهنگی تنگاتنگی داشته باشند.

قندیلی گفت: این نمایشگاه با حضور ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، زنجان و همدان برگزار می‌شود و در این نمایشگاه انواع مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، بوفه، میز تلویزیون، لوستر، چراغ‌های تزئینی، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، فرش و تابلوفرش و نهایتاً محصولات مربوط به دکوراسیون منزل عرضه شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha