۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
مجلس در تعامل با دولت| معیشت مردم خط قرمز است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مجلس در تعامل با دولت| معیشت مردم خط قرمز است

اردبیل- موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت مردم خط قرمز مجلس در تعامل با دولت است و به هیچ وجه نباید کالاهای اساسی مردم با فزونی قیمت روبه‌رو شوند.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند تا هر چه سریعتر زیرساخت‌های لازم برای توزیع کالا برگ را فراهم کند که این امر بهتر از توزیع یارانه نقدی خواهد بود.

وی تصریح کرد: نگرانی مردم همچنان افزایش قیمت‌ها در سطوح مختلف است که این امر معیشت مردم را به تنگنا انداخته و مجلس نیز از این بابت گله‌مند مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت مردم خط قرمز مجلس بوده و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به ویژه نان، دارو و بنزین گرفتاری گرانی‌های اخیر شود.

موسوی افزود: در کنار افزایش تولید نان در سطح عرضه، بهتر است سایر کالاهای اساسی مردم نیز با کاهش قیمت روبه‌رو شده تا مردم بتوانند نیاز اولیه خود را به شکل مطلوب تأمین کنند.

وی رصد دقیق مجلس را در شرایط اقتصادی کنونی یادآور شد و خاطرنشان کرد: به دولت اجازه نمی‌دهیم تا اقلام مختلف را گران کرده و مردم را به سمت نارضایتی ببرد بلکه دولت باید در برابر مردم و مجلس پاسخگو بوده و دلایل گرانی‌های اخیر را به صورت شفاف اعلام کند.

موسوی اضافه کرد: نمایندگان مطالبه‌گر و انقلابی مجلس بیشتر از آن که جانب دولت را نگه دارند، همراه و مدافع مردم هستند و قطعا از حق و حقوق آنها دفاع کرده و اجازه نخواهند داد تا بیشتر از این مردم در تنگنای معیشتی گرفتار آیند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازدید و حضور در مناطق مختلف و دیدارهای مردمی بیشترین گله‌مندی را افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها شاهد هستیم که انتظار می‌رود دولت و تیم اقتصادی در این زمینه راهکار مناسب و منطقی را ارائه کند.

کد خبر: ۱۵۸٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha