۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای حمایت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای حمایت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان استان بوشهر

بوشهر- درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای حمایت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان استان بوشهر خبر داد.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، باید شرایط لازم را برای تحقق عملی شعار سال فراهم کنیم و نباید تنها به قول و وعده اکتفا کنیم بلکه لازم است مسیر هموار شود.

وی افزود: بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان باید پای کار باشند و نخبگان و افراد خلاق و صاحب ایده را حمایت کرده تا اشتغال پایدار محقق شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در ۱۰ شهرستان استان در نظر گرفته‌ایم که با نرخ سود پایین و با بازپرداخت طولانی مدت پرداخت می‌شود.

درویشی تصریح کرد: طرح‌های جدید و نوین و مقرون به صرفه و طرح‌هایی که توجیه اقتصادی و اشتغال‌زا باشند مورد حمایت استان قرار می‌گیرند و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

وی از تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای حمایت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار به صندوق نوآوری و شکوفایی تخصیص می‌یابد و انتظار داریم شرکت‌های دانش‌بنیان نهایت استفاده را ببرند.

درویشی بیان کرد: تسهیلات کم‌بهره باید به اشتغال منجر شود و باید نظارت دقیق و علمی بر روند اجرای طرح‌ها صورت گیرد تا دچار انحراف نشوند.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha